Το blitzkrieg του Μυτιληναίου με την Protergia

H Protergia θα μπορούσε να έχει ακόμη και 1.000.000 πελάτες στα τέλη του 2026.
Κοινή εκτίμηση στην κοινότητα πως, η κίνηση του ομίλου να παρουσιάσει το Protergia Picasso, αιφνιδίασε και πάγωσε τον ανταγωνισμό.
Η Protergia ο μεγαλύτερος ιδιώτης πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα και αναπόσπαστο μέρος της Metlen κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα, και αλλάζει την αγορά παρουσιάζοντας ένα προϊόν που δίνει την ευχέρεια στον καταναλωτή να πληρώνει, ανάλογα με τις ανάγκες του, το ίδιο ποσό κάθε μήνα για ένα χρόνο.
Για κίνηση-ματ και blitzkrieg του Ευάγγελου Μυτιληναίου έκαναν λόγο οι αναλυτές, με ορισμένους εξ' αυτών να εκτιμούν πως η Protergia θα μπορούσε να έχει ακόμη και 1.000.000 πελάτες (από περίπου 700.000 σήμερα) στα τέλη του 2026. Δηλαδή, σχεδόν δύο χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο που είχε θέσει η διοίκηση της Metlen.
Οσον αφορά στην εισηγμένη, μετά και την τελευταία φάση ανόδου της μετοχής έως τα νέα ιστορικά υψηλά των 46,74 ευρώ, η χρηματιστηριακή αξία της ξεπέρασε τα 6,6 δισ. ευρώ.
Με αυτό το μέγεθος (αποτίμησης) θα καταλάμβανε μία αρκετά υψηλή θέση στην σχετική κατάταξη των 100 εταιρειών του FTSE 100 All Share του London Stock Exchenge.
Στη δε περίπτωση που επιβεβαιωνόταν η εκτίμηση των αναλυτών της Morgan Stanley (στις 16/5) για μία (δυνητική) κατάταξη στην 41η θέση τότε θα αντιστοιχούσε σε αποτίμηση μεταξύ 13-13,6 δισ.
Σύμφωνα πάντα με τους αναλυτές, με την τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία η Metlen θα μπορούσε να επιτύχει την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, πιθανόν πριν τα τέλη Αυγούστου.