Ο Σαββίδης απαντά με έργα στον ΟΛΘ

Ο Σαββίδης απαντά με έργα στον ΟΛΘ

Η κατασκευή ξεκίνησε με δικά του κεφάλαια, και το έργο εκτελείται υπό τη δική του ευθύνη

Η έναρξη των πρόδρομων εργασιών για την επέκταση της Προβλήτας 6 στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης αποτελεί σημείο καμπής, όχι απλώς για την επιχειρησιακή ικανότητα του λιμένα, αλλά και για την ευρύτερη γεωοικονομική και γεωπολιτική του ταυτότητα.

Η επέκταση της Προβλήτας 6 αφορά στην κατασκευή νέας λιμενικής υποδομής, μήκους άνω των 500 μέτρων και κατάλληλης για πλοία μεγάλου εκτοπίσματος. Το έργο περιλαμβάνει εκβάθυνση του πυθμένα, νέα κρηπιδώματα, ενίσχυση της πρόσβασης από ξηρά, δημιουργία πρόσθετων αποθηκευτικών χώρων και συνοδευτικές παρεμβάσεις σε επίπεδο χερσαίων υποδομών.

Η συγκεκριμένη επένδυση βαρύνει τον κύριο μέτοχο του ΟΛΘ, Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος για μεγάλο διάστημα αντιμετώπιζε δημόσια κριτική αναφορικά με την πρόοδο ή μη του έργου. Η ενεργοποίηση των εργασιών συνιστά έμμεση απάντηση σε αυτή την κριτική.

Η σημερινή εικόνα είναι σαφής: η κατασκευή ξεκίνησε με δικά του κεφάλαια, και το έργο εκτελείται υπό τη δική του ευθύνη. Η προσωπική επένδυση του Σαββίδη υπερβαίνει πλέον την τυπική συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο και προσλαμβάνει χαρακτήρα επιχειρησιακής δέσμευσης. Σε αυτό το πλαίσιο, η Προβλήτα 6 εξελίσσεται σε πλατφόρμα που συγκεντρώνει επενδυτικό, τεχνικό και πολιτικό ενδιαφέρον.

Με την υλοποίηση του έργου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία ultra large container vessels (24.000 TEUs) λειτουργώντας-ουσιαστικά- ως θαλάσσια πύλη στην Ν.Α Ευρώπης.

Η προβλήτα θα έχει μήκος 513 μέτρα, εκ των οποίων τα 470 διαθέσιμα για την υποδοχή πλοίων.

Ενα έργο, που σχεδόν 40χρόνια συζητείται στην Θεσσαλονίκη και κατά πως φαίνεται μπαίνει σε ράγες υλοποίησης.

Και μιας ο λόγος για ράγες παράλληλα φαίνεται πως θα υλοποιηθεί η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού με το κεντρικό δίκτυο προς Ειδομένη. Μιλάμε για όχι πάνω από 2 χιλμ που έχουν καταντήσει... γεφύρι της Αρτας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ