Πως (δεν) ισχύει η συμφωνία Κικίλια-ακτοπλόων

Μένει να φανεί, εάν στη συνέχεια θα "ανοίξουν" και άλλα "παραθυράκια"
"Πετύχαμε να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια..." ανακοίνωνε, περιχαρής, ο Βασίλης Κικίλιας στην Βουλή.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εμφανίστηκε ικανοποιημένος, και από τις Σπέτσες, για τις σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών στα εισιτήρια των ταχύπλοων- έως 32%- για την ελληνική οικογένεια.
Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας λόγω της υποχρέωσης από την ΕΕ, να χρησιμοποιούν όλα τα πλοία από την 1η Μαΐου «πράσινο» καύσιμο, που είναι πιο ακριβό, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είχαν προαναγγείλει αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κατά 12%- 15%.
Προκειμένου να συγκρατηθούν οι τιμές για τους ταξιδιώτες και να μη γίνουν οι παραπάνω αυξήσεις, η κυβέρνηση προχώρησε σε μείωση των λιμενικών τελών κατά 50%.
Έτσι επιτεύχθηκε ο στόχος να μη γίνουν οι αυξήσεις στις αρχές του μήνα, ενώ σήμερα ανακοινώθηκαν από την αγορά μειώσεις έως και 32% στα εισιτήρια των ταχύπλοων που ήδη χρησιμοποιούσαν το «πράσινο» καύσιμο.
Ωστόσο, στις λεπτομέρειες κρύβεται, ο...που λένε.
Αυτό, γιατί όσον αφορά στα ταχύπλοα η προσφορά αφορά οικογένειες και παρέες άνω των 3 ατόμων, ενώ στα συμβατικά, οι πρώτες αυξήσεις (αντί για μειώσεις) καταγράφηκαν, ήδη, για τους ναύλους των φορτηγών.
Μένει να φανεί, εάν στη συνέχεια θα "ανοίξουν" και άλλα "παραθυράκια" που- επί της ουσίας- θα ακυρώνουν ή περιορίζουν δραστικά τις κυβερνητικές εξαγγελίες.