Πλαίσιο: Γιατί μπαίνει στις λευκές ηλεκτρικές συσκευές

Τι ανάφερε η διοίκηση της εταιρείας για την νέα κίνηση της στα πλαίσια της τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων

Πλαίσιο: Γιατί μπαίνει στις λευκές ηλεκτρικές συσκευές

Σε θετική τροχιά συνεχίζει να κινείται το Πλαίσιο στο πρώτο τετράμηνο του 2019 ακολουθόντας την ανοδική πορεία που κατέγραψε το 2018 επιτυγχάνοντας μάλιστα βελτίωση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. 

Όπως ανάφερε ο CEO της εταιρείας, Κωνσταντίνος Γεράρδος στο πλαίσιο της τακτικής Γενικής Συνέλευσης η αυξήση των μεριδίων ήταν τόσο στις παραδοσιακές κατηγορίες ( κινητή τηλεφωνία +1,4%, τηλεόραση +0,8, desktop +1,4%, laptop +2,4%) όσο και σε νέες κατηγορίες όπως τα σχολικά είδη (+30%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι για άλλη μία χρονιά η Πλαίσιο κέρδισε ένα σημαντικό κομμάτι από την πίτα της Black Friday καθώς είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 50% τις ημέρες του event.

Εντός εννεαμήνου υπολογίζεται το positioning των λευκών συσκευών σε κατα-στήματα της αλυσίδας. "Είναι ώριμη η είσοδος, γιατί η κατηγορία έχει πλέον μέσα της πολλή ψηφιακή τεχνολογία και με το όχημα του έξυπνου σπιτιού θα επικοινωνηθεί καλά", ανέφερε ο CEO, ενώ έκανε λόγο για τριετές πλάνο της αλυσίδας σχετικά με το ποσοστό επί τζίρου, στο οποίο στοχεύει η είσοδος στην κατηγορία, χωρίς αυτό να είναι ανακοινώσιμο.

Τέλος η εταιρεία προχωρά σε επένδυση για το ηλεκτρονικό κατάστημα, που αφορά σε νέα πλατφόρμα. Η πλατφόρμα επιτρέπει την εξυπηρέτηση των πελατών από όλα τα κανάλια διανομής και θα δώσει την ευκαιρία στην εταιρεία να αναγνωρίζει τον πελάτη, που έκανε αναζήτηση στο plaisio.gr, καθώς και τις προτιμήσεις του σε ηλεκτρονικές αγορές, αλλά και μέσω του δικτύου φυσικών καταστημάτων. Σημειώνεται ότι, εντός του χρόνου, η εταιρεία σχεδιάζει το άνοιγμα ενός ακόμη φυσικού καταστήματος.