Στο Αλγέρι το "Ελευθέριος Βενιζέλος"

Στην συμφωνία προβλέπεται η συμβατική υποχρέωση της (αλγερινής) ναυτιλιακής να εξαγοράσει το Ε/Γ-Ο/Γ μετά την παρέλευση της ναύλωσης.
Στην γραμμή Αλγέρι-Μασσαλία το "Ελευθέριος Βενιζέλος". Η πάλαι ποτέ ναυαρχίδα της ΑΝΕΚ ναυλώθηκε από την Algerie Ferries και ήδη πραγματοποίησε τα πρώτα δρομολόγια σε μία από τις κεντρικές γραμμές της Δυτικής Μεσογείου.
Η διοίκηση του Attica Group- που έχει απορροφήσει μέσω συγχώνευσης την κρητική εταιρεία- ανακοίνωσε τέλος της προηγούμενης εβδομάδας πως συμφώνησε για την ναύλωση του επιβατηγού-οχηματαγωγού για πέντε χρόνια.
Στην συμφωνία προβλέπεται η συμβατική υποχρέωση της (αλγερινής) ναυτιλιακής να εξαγοράσει το Ε/Γ-Ο/Γ μετά την παρέλευση της ναύλωσης.
Το "Ελευθέριος Βενιζέλος" ξεκίνησε να ναυπηγείται στην Πολωνία (Γδύνια) το 1984, ολοκληρώθηκε όμως στην Ελλάδα οκτώ χρόνια αργότερα, καθώς παρέλαβε το πλοίο ημιτελές με συνέπεια να δαπανηθεί ένα σημαντικότατο ποσό- για την εισηγμένη-τότε- στο χρηματιστήριο ΑΝΕΚ.
Πλοίο μήκους 175,5 μέτρων- μάλιστα είχε προκαλέσει δέος την πρώτη φορά που "έδεσε" στην Σούδα- δυνατότητας ανάπτυξης 21-23 κόμβων και μεταφορικής δυνατότητας 2.250 επιβατών και 1.650 μέτρων (για Ι.Χ, φορτηγά κ.λ.π).
Διάσημο για τα ευρύχωρα σαλόνια του- μέχρι πιάνο με ουρά διέθετε- αποτέλεσε ένα από τα "σκαριά" ...ναυτόσημα της Κρήτης.
Πλέον η ΑΝΕΚ είναι στον όμιλο Attica Συμμετοχών, περιουσιακά στοιχεία της πωλούνται- κλείνοντας ένα κεφάλαιο της σύγχρονης ακτοπλοϊας.
Για την εισηγμένη στο ΧΑ, η αποαναγνώριση του πλοίου- ως περιουσιακό στοιχείο- δεν έχει επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου.