Η Ευρώπη θα χρειαστεί τεράστιες ποσότητες φυσικού αερίου το επόμενο έτος

Οι ευρωπαϊκές τιμές φυσικού αερίου θα πρέπει να παραμείνουν υψηλές για να προσελκύσουν LNG Απαιτήσεις περιθωρίου κέρδους, η διακοπή freeport επηρέασε την απόδοση LNG

Η Ευρώπη θα χρειαστεί τεράστιες ποσότητες φυσικού αερίου το επόμενο έτος

Η Ευρώπη θα χρειαστεί να εισαγάγει «τεράστιες ποσότητες» υγροποιημένου φυσικού αερίου το επόμενο έτος για να αντισταθμίσει τις σοβαρά περιορισμένες ρωσικές ροές, σύμφωνα με τον κολοσσό εμπορευμάτων Trafigura Group.

Για να προσελκύσει LNG μακριά από άλλες περιοχές, οι τιμές του φυσικού αερίου στην Ευρώπη θα πρέπει να παραμείνουν αυξημένες, ανέφερε ο εμπορικός οίκος στα ετήσια αποτελέσματά του. Η ασφάλεια του εφοδιασμού θα παραμείνει ζήτημα και μετά τον επόμενο χειμώνα.

"Αναμένουμε ότι οι αγορές φυσικού αερίου και LNG θα παραμείνουν ασταθείς", δήλωσε ο Trafigura. «Ενώ η Ευρώπη θα πρέπει να αποφύγει ένα μπλακάουτ αυτόν τον χειμώνα αντλώντας από τα αποθέματα και μειώνοντας τη ζήτηση, θα χρειαστεί να εισάγει τεράστιους όγκους LNG το 2023 δεδομένης της μαζικής μείωσης των ροών από τη Ρωσία».

Οι εισαγωγές LNG βρίσκονται ήδη σε επίπεδα ρεκόρ, βοηθώντας τους Ευρωπαίους να θερμάνουν τα σπίτια τους αφού η Ρωσία περιόρισε την παροχή φυσικού αερίου σε ένα κλάσμα των κανονικών επιπέδων. Το LNG των ΗΠΑ έχει καλύψει τα περισσότερα κενά, με περισσότερους τερματικούς σταθμούς εισαγωγής να πρόκειται να ανοίξουν σε όλη την Ευρώπη το επόμενο έτος.

«Είναι το ευέλικτο στον προορισμό LNG των ΗΠΑ που ανταποκρίθηκε στην κλήση», δήλωσε η Kristy Kramer, αντιπρόεδρος για την έρευνα φυσικού αερίου και LNG στην Wood Mackenzie Ltd., σε σημείωμα την Πέμπτη. Τα δύο τρίτα όλων των φορτίων LNG των ΗΠΑ θα προσγειωθούν στην Ευρώπη φέτος, και περισσότερα θα έρχονταν αν δεν υπήρχαν τα όρια χωρητικότητας στους τερματικούς σταθμούς εισαγωγής.

Για το LNG, η Trafigura διαπραγματεύτηκε 13 εκατομμύρια μετρικούς τόνους ισοδύναμου πετρελαίου το 2022, από 14 εκατομμύρια τόνους ένα χρόνο νωρίτερα. Οι όγκοι φυσικού αερίου παρέμειναν ελάχιστα αλλαγμένοι στα 23,7 εκατομμύρια τόνους. Εκτός από την παράδοση του φυσικού αερίου, ο εμπορικός οίκος έβαλε επίσης τα καύσιμα σε μισθωμένη αποθήκευση ενόψει του χειμώνα.

Η ρευστότητα στις φυσικές και χρηματοπιστωτικές αγορές μειώθηκε αφού τα χρηματιστήρια συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και οι μεσίτες εκκαθάρισης αύξησαν τις απαιτήσεις περιθωρίου, αυξάνοντας "σημαντικά" το κόστος μεταφοράς φορτίων, δήλωσε η Trafigura. Μια έκρηξη στον τερματικό σταθμό LNG Freeport στις ΗΠΑ, όπου η Trafigura έχει συνάψει συμφωνία, επίσης «αφαίρεσε το LNG και τη σημαντική ευελιξία από το χαρτοφυλάκιό μας σε μια εποχή που η αγορά τα χρειαζόταν περισσότερο», ανέφερε.

Η επανεκκίνηση του Freeport LNG έχει επανειλημμένα καθυστερήσει, με το πιο πρόσφατο χρονοδιάγραμμα για την επανέναρξη των δραστηριοτήτων στο τέλος του έτους.

"Ωστόσο, το μέγεθος και η κλίμακα των δραστηριοτήτων μας σήμαινε ότι ήμασταν σε θέση να μετριάσουμε ουσιαστικά τυχόν προβλήματα για τους τελικούς αγοραστές μας σχετικά με τους χαμένους όγκους Freeport και συνεχίσαμε να διασφαλίζουμε ασφαλή και αξιόπιστη προμήθεια LNG", δήλωσε ο Trafigura.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ