Θεοχάρης: Με πέντε διαφορετικές «ζώνες άμυνας» ανοίγει ο τουρισμός

Θεοχάρης: Με πέντε διαφορετικές «ζώνες άμυνας» ανοίγει ο τουρισμός

22,9 εκατ. ευρώ για την προβολή της χώρας με το σύνθημα «All you want is Greece»


Επίσημη πρώτη για το άνοιγμα του τουρισμού αύριο και ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε από το Σούνιο τον τρόπο με το τον οποίο θα γίνει με ασφάλεια. Ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας στην εκδήλωση για την έναρξη του Ελληνικού Τουρισμού 2021 «Ανοίγουμε Πανιά!», είπε: Το 2020 ο τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα, για αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε ως πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουριστικού κλάδου. Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουρισμός ανοίγει με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας:

1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα: Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR test έως και 72 ώρες πριν, πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενεργοποίηση του Green Pass από 1 Ιουνίου

2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας με rapid test

3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας

4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό

5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια

Όλα μας τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα από την πανδημία μέχρι τέλος Ιουνίου με την «Γαλάζια Ελευθερία», τόνισε στη συνέχεια ο Χ. Θεοχάρης.

Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα στο εξωτερικό είναι θερμό και έντονο. Σχεδόν πρωτόγνωρο. Η προτίμηση προς τη χώρα μας είναι μεγάλη, ακόμα και σε μεγάλες αγορές.

Η Ελλάδα έχει ανάκτηση στα ταξίδια 33% έναντι 20% σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το σχέδιο «γαλάζια ελευθερία» είναι το τελευταίο κομμάτι ενός ολοκληρωμένου σχεδίου και μας φέρνει όλους πιο κοντά στην πολυπόθητη απελευθέρωση.

Ο στόχος και το καθήκον που είχαμε πέρυσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα η χώρα μας προβάλλεται ως υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας και σε σχέση με τον ελληνικό τουρισμό.
Ο ελληνικός τουρισμός έδειξε ότι δίνει μάχες και τις κερδίζει. Στοίχημα για οι 2021: «Ανοίγουμε πανιά» με ασφάλεια.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε ότι μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν.

Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης.

Προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ παρουσίασε τα πέντε βίντεο της φετινής καμπάνιας. Όλα τα σποτ «κλείνουν» με το σύνθημα «All you want is Greece».

Πηγή:protothema.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ