Ρωσικό υπ. Άμυνας: Οι ρωσικές δυνάμεις κατέλαβαν το διυλιστήριο πετρελαίου του Λισιτσάνσκ

 Ρωσικό υπ. Άμυνας: Οι ρωσικές δυνάμεις κατέλαβαν το διυλιστήριο πετρελαίου του Λισιτσάνσκ

Tο Κρεμλίνο απέρριψε τους ισχυρισμούς, σύμφωνα με το ίδιο, ότι ρωσικοί πύραυλοι έπληξαν πολυκατοικία κοντά στην Οδησσό

Οι ρωσικές δυνάμεις κατέλαβαν διυλιστήριο πετρελαίου στην Λισιτσάνσκ, στην ανατολική Ουκρανία, μετέδωσε σήμερα το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA, επικαλούμενο το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας.

Το Reuters δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει από ανεξάρτητη πηγή την πληροφορία αυτή.

Παράλληλα το Κρεμλίνο απέρριψε σήμερα τους ισχυρισμούς, σύμφωνα με το ίδιο, ότι ρωσικοί πύραυλοι έπληξαν πολυκατοικία κοντά στην Οδησσό νωρίς σήμερα το πρωί.

Οι ουκρανικές αρχές ανακοίνωσαν ότι ρωσικοί πύραυλοι έπληξαν πολυκατοικία και δύο θερινές κατασκηνώσεις, προκαλώντας τον θάνατο τουλάχιστον 18 ανθρώπων και τον τραυματισμό δεκάδων.

"Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω τα λόγια του προέδρου ότι οι Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις δεν έχουν ως στόχο πολίτες", δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ.
ΕΕ: «Παράθυρο» για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΊ ΘΕΣΜΟΊ /Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022, 14:11:22 / Τελευταία Ενημέρωση: 14:18 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

"Παράθυρο" για τη συνέχιση της χρήσης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, με χρήση ανανεώσιμων καυσίμων, άνοιξε το Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της ΕΕ.

Συγκεκριμένα, ενώ η αρχική πρόταση που είχε υιοθετήσει και το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προέβλεπε την απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, (άρα επιτρέπονταν μόνο ηλεκτρικά οχήματα), η τροποποίηση που υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση καλεί την Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για τη δημιουργία πλαισίου που θα περιλαμβάνει και τη χρήση νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, εφόσον χρησιμοποιούν αποκλειστικά ουδέτερα καύσιμα.

Το Συμβούλιο καλεί επίσης την Επιτροπή να αξιολογήσει το 2026 την αποτελεσματικότητα και τις επιπτώσεις του Κανονισμού, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις στα υβριδικά αυτοκίνητα (plug-in hybrid), την παράμετρο του κόστους και της κοινωνικής δικαιοσύνης (δεδομένου ότι επί του παρόντος τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ακριβότερα από τα συμβατικά και συνεπώς μη προσιτά στο μέσο καταναλωτή).

Κατά τις πληροφορίες οι τροποποιήσεις υιοθετήθηκαν μετά από πρόταση της Γερμανίας ενώ θετική ήταν η πρώτη αντίδραση της FuelsEurope που εκπροσωπεί την ευρωπαϊκή βιομηχανία διύλισης.

Τα ανανεώσιμα καύσιμα παράγονται με πρώτη ύλη αγροτικά απόβλητα, βιομάζα, διοξείδιο του άνθρακα που δεσμεύεται από την ατμόσφαιρα κ.α. και όχι με την επεξεργασία ορυκτών υδρογονανθράκων. Συνεπώς οι ρύποι που εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα από την καύση τους δεν αυξάνουν τις συνολικές εκπομπές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ