Στην Ctrip International περνάει η Skyscanner

Στην Ctrip International περνάει η Skyscanner
Η Ctrip International κατέληξε σε συμφωνία να πληρώσει 1,7 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Skyscanner, του σκωτσέζικου ιστότοπου εύρεσης και αγοράς αεροπορικών εισητηρίων.

Την προηγούμενη χρονιά, περίπου 120 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό πέρυσι, οι υπερδιπλάσιοι από το 2010, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Τουρισμού της Κίνας.

«Η Ctrip γνωρίζει πως πρέπει να κάνει εξαγορές στο εξωτερικό για να εξελίξει τη δική της τεχνολογική υποδομή» δήλωσε στους Financial Times o Shaun Rein, διευθυντής στην China Market Research Group.

Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της Ctrip το 2015 ήταν 3,5% το 2015, έναντι 5,7% και 7,6% της Expedia και της Kayak αντίστοιχα.

Ο κ. Rein ανέφερε πως η Ctrip βασιζόταν σε τηλεφωνικά κέντρα υψηλού κόστους και μια και μια εκτεταμένη διαδικτυακή υποδομή που κατασκευάστηκε το 2000, σε μια εποχή που οι χρήστες προτιμούσαν να τηλεφωνούν παρά να μπαίνουν στο διαδίκτυο.

«Έχουν το μεγαλύτερο τηλεφωνικό κέντρο στον κόσμο, ενώ την ίδια στιγμή οι πελάτες τους μας λένε ότι η ιστοσελίδα έχει μικροπροβλήματα» σημείωσε ο κ. Rein.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ