Τα ελληνικά στρώματα πάνε Αμερική

 Τα ελληνικά στρώματα πάνε Αμερική
Στη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων στο εξωτερικό, το οποίο θα αποτελείται από 200 σημεία και θα έχει ισχυρή παρουσία σε Γερμανία και ΗΠΑ, στοχεύει μέσα στην επόμενη πενταετία η ελληνική βιομηχανία Coco-mat, μετά και τη συμφωνία με τον όμιλο Libra.


Ειδικότερα για την επόμενη τριετία, η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία 58 καταστημάτων στο εξωτερικό, εκ των οποίων 30 καταστήματα στις ΗΠΑ, 20 στη Γερμανία και 8 στην Κίνα. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 30 σημεία πώλησης εκτός των ελληνικών συνόρων εκ των οποίων 3 στη Γερμανία και 1 στη Νέα Υόρκη, και 12 στην Κίνα.
Παράλληλα, ο όμιλος στοχεύει και στην ενίσχυση των πωλήσεών του στον κλάδο των ξενοδοχείων, μέσω των συνεργιών που ήδη υφίστανται με τον κλάδο λιανικής του ομίλου. Στόχος της διοίκησης της Coco-mat για την επόμενη πενταετία είναι οι πωλήσεις προς τον ξενοδοχειακό κλάδο να αντιστοιχούν σε ποσοστό άνω του 50% επί του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου.
Οι πωλήσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο θα ενισχυθούν και από τις συνέργειες με τον όμιλο Libra του ομίλου Λογοθέτη, ο οποίος εδώ και λίγο καιρό τοποθετήθηκε μετοχικά στην Coco-mat με στόχο ακριβώς να συνδράμει στην εξωστρέφεια του ομίλου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το Libra Group, μέσω της εταιρείας FSA Group έχει προχωρήσει σε joint venture με τον ξενοδοχειακό όμιλο Hyatt για τη δημιουργία 9 ξενοδοχειακών μονάδων στη Βραζιλία, με την επωνυμία Hyatt Place, στα οποία βασικός προμηθευτής θα είναι η Coco-mat.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ