Google και Symphony θα βοηθήσουν τις τράπεζες να διαχειριστούν τον κίνδυνο με τις φωνητικές κλήσεις

 Google και Symphony θα βοηθήσουν τις τράπεζες να διαχειριστούν τον κίνδυνο με τις φωνητικές κλήσεις

Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ έχει επιβάλει πρόστιμα άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για λάθη σε αυτόν τον τομέα

 

Η Symphony, η εταιρεία υποδομής αγορών και τεχνολογίας, συνεργάζεται με την Google για να ενισχύσει την προσφορά της φωνητικής ανάλυσης σε τράπεζες και εταιρείες επενδύσεων, ανέφεραν στελέχη στο Reuters, καθώς οι ρυθμιστικές αρχές γίνονται σκληρές στις επικοινωνίες.

Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ έχει επιβάλει πρόστιμα άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για λάθη σε αυτόν τον τομέα, που συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την αποτυχία παρακολούθησης ή καταγραφής μηνυμάτων κειμένου που σχετίζονται με επιχειρήσεις που αποστέλλονται μέσω μη εξουσιοδοτημένων πλατφορμών κατά τη διάρκεια του lockdown COVID-19.

Καθώς η αποστολή των μηνυμάτων και των email σε ολόκληρο τον τομέα κορυφώνεται, οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες προετοιμάζονται τώρα για πιθανές έρευνες σχετικά με τη χρήση φωνητικών και βιντεοκλήσεων, από τις οποίες μόνο ένα κλάσμα των επικοινωνιών καταγράφονται και διατηρούνται τακτικά, ανέφεραν πηγές στο Reuters τον περασμένο μήνα.

Η Symphony, η οποία συγκαταλέγει τράπεζες όπως η Goldman Sachs και η JPMorgan μεταξύ των 1.000 πελατών της, θα χρησιμοποιήσει τη γενετική πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης του Google Cloud, Vertex AI, για να βελτιώσει το φωνητικό προϊόν Cloud9 με πιο εξελιγμένη ομιλία και δυνατότητες επεξεργασίας κειμένου και φυσικής γλώσσας (NLP).

Οι επικοινωνίες μέσω του προϊόντος Cloud9, το οποίο βοηθά τις ομάδες συναλλαγών να συνεργάζονται σε κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων, όπως εμπορεύματα, ανταλλαγές επιτοκίων και παράγωγα μετοχών, μπορούν στη συνέχεια να μεταγραφούν με μεγαλύτερη ακρίβεια για σκοπούς διατήρησης και να επισημανθούν για έλεγχο όταν εντοπίζονται ύποπτες συζητήσεις.

«Το Generative AI έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει το τοπίο των συναλλαγών από την αυτοματοποίηση εργασιών ρουτίνας στον εντοπισμό πιθανών παραπτωμάτων μέσω ανωμαλιών στα δεδομένα», δήλωσε ο Zac Maufe, παγκόσμιος επικεφαλής της Regulated Industries, στο Google Cloud.

Πέρα από τη μεταγραφή και τη σύνοψη συνομιλιών για συμμόρφωση, οι χρήστες θα μπορούν να εξορύξουν τα δεδομένα για να εξαγάγουν πρόσθετες πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να επηρεάσουν τις στρατηγικές πωλήσεων ή συναλλαγών, καθώς και να παρακολουθήσουν τη συνολική εμπειρία για τους πελάτες.

«...Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιούσατε για να βάλετε τη ροή των δεδομένων σας για να λάβετε τη γνώση των δεδομένων σας», είπε στο Reuters ο Μπραντ Λέβι, Διευθύνων Σύμβουλος της Symphony, προσθέτοντας ότι ήλπιζε να φέρει το βελτιωμένο προϊόν στην αγορά κατά το 2ο τρίμηνο.

Ο Phil Moyer, Αντιπρόεδρος του Global AI Business του Google Cloud, είπε ότι η πλατφόρμα θα κάνει τη συμμόρφωση πιο «περιβάλλουσα».
"...Τα δεδομένα αυξάνονται κατά 50% έως 60% ετησίως. Άρα υπάρχουν 180 zettabyte δεδομένων στον πλανήτη Γη αυτή τη στιγμή, το 90% των οποίων έχει δημιουργηθεί τα τελευταία δύο χρόνια."

"Αρχίζουμε να ξεπερνάμε το επίπεδο που οι άνθρωποι μπορούν να το χειριστούν αυτό. Και έτσι εργαλεία όπως αυτοί οι μετασχηματιστές και η γενετική τεχνητή νοημοσύνη βοηθούν πραγματικά στη διαχείριση αυτών των τεράστιων δεδομένων που δημιουργούνται", είπε ο Moyer.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ