Στην τουριστική αγορά του Ισραήλ στοχεύουν Πρέβεζα και Κόνιτσα
Θεωρούμενη ως μία από τις μεγαλύτερες ετήσιες διεθνείς εκθέσεις επαγγελματικού τουρισμού, η IMTM φέτος είχε περισσότερους από 25.000 επισκέπτες και 1.760 εκθέτες από 52 χώρες.
Στην τουριστική αγορά του Ισραήλ στόχευσαν η Πρέβεζα και η Κόνιτσα μέσα από τη συμμετοχή τους στην 29η Διεθνή έκθεση Τουρισμού ΙΜΤΜ που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ. Θεωρούμενη ως μία από τις μεγαλύτερες ετήσιες διεθνείς εκθέσεις επαγγελματικού τουρισμού, η IMTM φέτος είχε περισσότερους από 25.000 επισκέπτες και 1.760 εκθέτες από 52 χώρες. Μάλιστα στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις μέσω της εταιρείας της τουριστικού μάρκετινγκ CK Strategies, με τους επιχειρηματίες της Ισραηλινής αγοράς, Tour operators, Media και αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για το πτητικό τους πρόγραμμα για το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Όπως τόνισε και η κ. Tali Laufer, η γενική διευθύντρια της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων & Συμβούλων του Ισραήλ, η Ήπειρος είναι ανάμεσα στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς για τους Ισραηλινούς τουρίστες και σημειώνει ότι παρατηρήθηκε μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον από την Ισραηλινή αγορά για την Πρέβεζα και Κόνιτσα. Με στόχο την ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού που προσφέρονται και για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εξηγεί ο κ. Λαζογιάννης, αντιδήμαρχος Τουρισμού της Κόνιτσας.
Ο δήμος Κόνιτσας ως ένας ανερχόμενος προορισμός ήπιας τουριστικής ανάπτυξης, αυθεντικής φιλοξενίας κ πραγματικός παράδεισος των υπαίθριων δραστηριοτήτων για τους επισκέπτες, φιλοδοξεί να καλύψει τις ανάγκες Ισραηλινών Tour operators που αναζητούν νέους προορισμούς για τους πελάτες τους. Μάλιστα τονίστηκε ότι θα ακολουθήσει η οργάνωση ενος fam trip, έτσι ώστε δημοσιογράφοι και ταξιδιωτικοί πράκτορες να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις ομορφιές των εν λόγω περιοχών