Ένα αυτοκίνητο θηρίο για την ηλεκτρική εποχή

Ένα αυτοκίνητο θηρίο για την ηλεκτρική εποχή

Ο Tim Kuniskis, επικεφαλής της  μάρκας Dodge της Stellantis, τρέχει έναν ασταμάτητο μαραθώνιο μάρκετινγκ που θα δοκιμάσει τις αντοχές του πιο έμπειρου στελέχους αυτοκινήτων.

Πρώτον, ο κορυφαίος ευαγγελιστής για τα μυϊκά αυτοκίνητα Challenger και Charger, ενημέρωσε τους δημοσιογράφους στον σχεδιαστικό θόλο της εταιρείας στο Auburn Hills του Μίσιγκαν. Στη συνέχεια, αναμείχθηκε με αστέρια του YouTube που αγωνίζονται σε drag races, πριν από έναν αγώνα Σαββατοκύριακου που χρηματοδοτείται από το Dodge. Στη συνέχεια, για τρεις νύχτες στη σειρά έγιναν αποκαλύψεις προϊόντων, που οδηγούσαν στην μεγάλη στιγμή της αλήθειας. Τα αποκαλυπτήρια ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου θηρίου, του Charger Daytona SRT, της Dodge.

O Kuniskis, δηλώνει ότι το αεροδυναμικό θηρίο που βρυχάται με μπαταρία 800 volt, μοιάζει πολύ με όχημα παραγωγής που θα εισάγει στην αγορά η Dodge, το 2024. Διακυβεύονται πολλά στον τρόπο με τον οποίο το αυτοκίνητο παίζει με τους οπαδούς των grag races της μάρκας, γιαυτό η Dodge, έκανε ότι μπορούσε για να αναδημιουργήσει την εμπειρία της περιστροφής ενός V8 με την άμεση ροπή μιας μπαταρίας, περίπου 700 λιβρών.

Τα ηλεκτρικά οχήματα προκαλούν δυσαρέσκεια σε ορισμένους λάτρεις των αυτοκινήτων θηρίων, των ράλι και της ταχύτητας, οι οποίοι τα βλέπουν ως το σπέρμα των ρυθμιστικών αρχών που συνοφρυώνονται με κινητήρες 800 και πλέον ίππων και τα αέρια του θερμοκηπίου που εκπέμπουν. Υπάρχει επίσης ο φόβος ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απειλούν να βγάλουν την ανθρώπινη δημιουργικότητα από το άθλημα.

Όπως εξήγησε ένας νεαρός οδηγός στο φεστιβάλ ταχύτητας του Dodge, κάποιος θα ξοδέψει ένα σωρό χρήματα για να κατασκευάσει το αυτοκίνητό του και να το συντονίσει στην κορυφαία απόδοση, μόνο για ένα Tesla Model s Palid, ακριβώς έξω από το πάτωμα του εκθεσιακού χώρου για να τον νικήσει. Ποιο είναι το νόημα της οικοδόμησης ενός αυτοκινήτου θηρίου, όταν κάποιος που έχει να ξοδέψει 130,000 δολάρια, θα σε εξαφανίσει.

Ο Kuniskis κάνει ότι μπορεί για να καταπολεμήσει την εμπορευματοποίηση. Ενώ τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στο δρόμο σήμερα είναι μονής ταχύτητας, το Chargerς Daytona, διαθέτει κιβώτιο πολλαπλών ταχυτήτων με ηλεκτρονικές και μηχανικές αλλαγές ταχυτήτων, ώστε ο οδηγός να μπορεί ακόμα να αισθάνεται σαν να είναι φυσικά συνδεδεμένος με την πρόωση του αυτοκινήτου. Θέλει επίσης να κρατήσει ζωντανή την προσωπικότητα.

Ο φορτιστής BEV θα προσφέρει λειτουργίες "slam" και "donut" που οι ιδιοκτήτες μπορούν να ξεκλειδώσουν αγοράζοντας εξαρτήματα από τη μονάδα ανταλλακτικών aftermarket της μάρκας. Η Dodge επανέφερε τη μονάδα, Direct Connection, νωρίτερα φέτος, εν μέρει για να διαβεβαιώσει τη βάση των θαυμαστών της ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει το χόμπι τους πολύ μετά την έξοδο του τελευταίου μυϊκού αυτοκινήτου με αέριο το επόμενο έτος.

Από όλα τα συστατικά που κάνουν τα muscle cars να ξεχωρίζουν από τα σεντάν "nothingburger" που αρέσει να κοροϊδεύει ο Kuniskis, υπάρχουν δύο πράγματα που η Dodge δεν μπορεί να χαλάσει: δύναμη και ήχος. Δεν θα μιλήσει ακόμα για τις προδιαγραφές της Daytona, αλλά η εταιρεία λέει ότι θα είναι ταχύτερη από τα μοντέλα Hellcat των 700 και πλέον ίππων .

«Αν πρόκειται να μπουν σε αυτό το ηλεκτρικό παιχνίδι, πρέπει να είναι ο βασιλιάς του ηλεκτρισμού. Πρέπει να έρθουν με τη δύναμη», δήλωσε ο Χέρμαν Γιανγκ, ο οποίος διευθύνει ένα κανάλι drag-racing στο YouTube που ονομάζεται Demonology και παρακολούθησε τις εορταστικές εκδηλώσεις αυτή την εβδομάδα στο Pontiac του Μίσιγκαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ