Πάνω από 300 εκατ. ευρώ χάρισαν τα super markets. Ολες οι προσφορές

Πάνω από 300 εκατ. ευρώ χάρισαν τα super markets. Ολες οι προσφορές
Σε μπαράζ προσφορών έχουν επιδοθεί οι αλυσίδες σούπερμάρκετ στην χώρα με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών, σε μία περίοδο που όλοι αναζητούν χαμηλότερες τιμές.


Η συνολική αξία των προσφορών που παρείχαν στους καταναλωτές τους οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ τους πρώτους 6 μήνες του έτους, σύμφωνα το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, υπολογίζεται στα 340 εκατ. ευρώ.

Το ποσό αυτό αθροιστικά με τα εκπτωτικά κουπόνια αντιστοιχεί σε όφελος ανά νοικοκυριό πάνω από 80 ευρώ κατά μέσο όρο το οποίο σε ετήσια αναγωγή ξεπερνά τα 160 ευρώ. Το όφελος αυτό αντιστοιχεί στο 4.6% του μέσου όρου της ετήσιας κατανάλωσης σε τρόφιμα του ελληνικού νοικοκυριού (ήτοι 3.688 ευρώ σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ.). Η μέση έκπτωση στο σύνολο των προϊόντων που παρέχεται μέσω των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ εκτιμάται σε 7,2%, το οποίο σημαίνει ότι οι πραγματικές τιμές είναι κατά τουλάχιστον 7% χαμηλότερες από αυτές που μετριόνται στο ράφι. Δεδομένου ότι σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ. στις τιμές των ειδών διατροφής παρατηρείται μείωση της τάξης του 1,8% το Α εξάμηνο του 2014 σε σχέση με το Α εξάμηνο του 2013, εκτιμάται ότι η πραγματική μείωση ξεπερνάει το 2,3% αν ληφθεί υπόψη η αύξηση των προσφορών. Εκτιμάται ότι 4 στα 10 προϊόντα ότι πωλούνται μέσω κάποιας προωθητικής ενέργειας. Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω προσφοράς παρουσιάζουν αύξηση κατά 10% το 2013 σε σχέση με το 2012. Οι κατηγορίες με τα μεγαλύτερα ποσοστά πωλήσεων μέσω προσφορών που πλησιάζουν το 50% είναι τα απορρυπαντικά και τα είδη υγιεινής.

Στην μάχη των προσφορών οι αλυσίδες

Η Carrefour - Μαρινόπουλος, που συνεχίζει να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, ξεκίνησε για έξι ολόκληρες εβδομάδες, από 19 Σεπτεμβρίου έως και 2 Νοεμβρίου, σε όλα τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour σε όλη την Ελλάδα, ένα μεγάλο πρόγραμμα προσφορών.
Ειδικότερα "πάνω από 100 προσφορές, περιμένουν τους καταναλωτές να τις προλάβουν και να τρέξουν το δικό τους «100άρι» σε έναν αγώνα κέρδους, ποιότητας, ποικιλίας και χαμηλών τιμών", όπως αναφέρει η εταιρία.
Το «100άρι» στον Μαρινόπουλο» είναι μια μοναδική ευκαιρία για τους καταναλωτές να προγραμματίσουν τις αγορές τους σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και καλύπτοντας πλήρως όλες τις βασικές, και όχι μόνο, ανάγκες της οικογένειας.

Ευρύ πρόγραμμα προσφορών έχει ξεκινήσει από τα μέσα Σεπτεμβρίου και η αλυσίδα «Βερόπουλος», με εκπτώσεις έως 40% σε μεγάλη ποικιλία επώνυμων προϊόντων, ενώ πολλές είναι και οι προωθητικές ενέργειες του τύπου «1+1 δώρο» σε τρόφιμα, είδη ατομικής υγιεινής κ. λπ.

Πρόγραμμα προσφορών που ανανεώνεται κάθε 15 ημέρες διενεργεί και η ΑΒ, με εκπτώσεις έως και 40% σε τρόφιμα, απορρυπαντικά, είδη ατομικής υγιεινής, η οποία πλέον με το σύστημα των κουπονιών, αναλόγως των αγορών, προσφέρει σε χαμηλότερες τιμές (έως 50%) μικρές ηλεκτρικές συσκευές.

Εκπτώσεις και προσφορές σε εκατοντάδες κωδικούς εφαρμόζουν και οι υπόλοιπες αλυσίδες (Σκλαβενίτης, Μασούτης κ. ά.) σε υψηλά ποσοστά σε ευρεία γκάμα προϊόντων.