Σκλαβενίτης: Ισχυρός ρυθμός ανάπτυξης και κερδοφορίας - Στο 29,9% το μερίδιο αγοράς στο 8μηνο

Σκλαβενίτης: Ισχυρός ρυθμός ανάπτυξης και κερδοφορίας - Στο 29,9% το μερίδιο αγοράς στο 8μηνο

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου για το 2020 ενισχύθηκε κατά 15% και ανήλθε στα 3,79 δισ. ευρώ έναντι 3,28 δισ. ευρώ το 2019.

Με ισχυρό ρυθμό ανάπτυξης εσόδων και κερδοφόρα αποτελέσματα έκλεισε την περσινή χρονιά ο όμιλος Σκλαβενίτης, επιδόσεις που θωρακίζουν το leader του κλάδου των σούπερ μάρκετ έναντι των προκλήσεων της φετινής χρονιάς.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ναυτεμπορικής», τα μεγέθη του ομίλου να διατηρούν εφέτος θετικό ρυθμό ανάπτυξης, με το μερίδιο αγοράς της Σκλαβενίτης να διαμορφώνεται στο οκτάμηνο στο 29,9%.

Σχετικά με το κύμα ανατιμήσεων, πηγές κοντά στην εταιρεία αναφέρουν πως η αλυσίδα «συνεχίζει να διαθέτει χαμηλές τιμές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, καταβάλλοντας σημαντική προσπάθεια απορρόφησης μέρους των ανατιμήσεων».

Σε επενδυτικό επίπεδο, η Σκλαβενίτης συνεχίζει το πλάνο ανακαινίσεων και δημιουργίας επτά νέων σημείων εφέτος, ενώ στο ηλεκτρονικό πεδίο πρόσφατα το e-market έκανε «ντεμπούτο» και στην πόλη της Λάρισσας.

Συνολικά, από το 2017 έως και πέρυσι, η Σκλαβενίτης έχει προχωρήσει σε επενδύσεις συνολικού ύψους 200 εκατ. ευρώ, κεφάλαια που κατευθύνθηκαν στην ανακαίνιση άνω των 300 καταστημάτων, στη δημιουργία 5 νέων και στην αναβάθμιση με νέα τμήματα των hypermarket του δικτύου της πανελλαδικά. Επίσης, μέρος των κεφαλαίων κατευθύνθηκαν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της μέσω της εισόδου της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών, όπως η δημιουργία νέου Κέντρου Διανομής Παραγγελιών στην Πέτρου Ράλλη και η ανακαίνιση του υπάρχοντος στον Γέρακα.

Σε ό,τι αφορά τις περσινές επιδόσεις μεγεθών, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ενισχύθηκε κατά 15% και ανήλθε στα 3,79 δισ. ευρώ έναντι 3,28 δισ. ευρώ το 2019, τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων ανήλθαν σε 263,1 εκατ. ευρώ από 174,4 εκατ. ευρώ το 2019 και τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 60,3 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 6,8 εκατ. ευρώ το 2019.

Σε επίπεδο μητρικής, η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη κατέγραψε υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων εν μέσω πανδημίας κατά 19,5% στα 3,15 δισ. ευρώ, από 2,63 δισ. ευρώ το 2019. Τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων ανήλθαν σε 226,4 εκατ. ευρώ, έναντι 151,3 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 53,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,1 εκατ. ευρώ το 2019.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο του ομίλου αποτελείται από 430 καταστήματα Σκλαβενίτης, 18 στην Κύπρο, 39 καταστήματα Χαλκιαδάκης και 13 καταστήματα THE MART και απασχολεί συνολικά 31.000 εργαζόμενους, ενώ κατά μέσο όρο εξυπηρετεί 507.000 πελάτες καθημερινά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ