Σε θέση μάχης οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

Σε θέση μάχης οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

Χρονιά εξελίξεων και εντατικοποίησης του ανταγωνισμού στο λιανεμπόριο θα είναι το 2019.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θα επιχειρήσει να ανακτήσει την πρώτη θέση στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου με αιχμή του δόρατος επενδύσεις 60 εκατ. ευρώ και στόχο τη δημιουργία 46-50 νέων καταστημάτων και την ανακαίνιση άλλων 50 του σημερινού δικτύου. Τα νέα σημεία πώλησης θα λειτουργήσουν στην Αττική, τη Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά, ενώ παράλληλα η εταιρεία θα ενισχύσει την παρουσία της στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στα σχέδια της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνεται επίσης η επιπλέον ανάπτυξη του τομέα των φρέσκων προϊόντων και η αύξηση των κωδικών στην κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον και στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία θα επιμείνει περισσότερο στις προσφορές και στο πρόγραμμα πιστότητας της κάρτας ABplus και θα προσφέρει πιο προσωποποιημένες επιλογές στους πελάτες της.

Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Metro από την πλευρά της περιμένει αύξηση πωλήσεων έως και 5% για φέτος και καθαρά κέρδη ύψους 11 εκατ. ευρώ, έχοντας ολοκληρώσει το 2018 το τριετές πλάνο απορρόφησης των δραστηριοτήτων της Βερόπουλος.

Δεδομένης της πίεσης που θα ασκήσουν οι μεγάλες αλυσίδες το 2019 αναμένεται να ενταθεί η συγκέντρωση στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου και οι μικρότερες εταιρείες θα ενταχθούν στο δίκτυο των μεγαλύτερων.