Επεκτείνεται στην Κίνα η Folli-Follie

Το σχέδιο της εταιρείας

Επεκτείνεται στην Κίνα η Folli-Follie

Στη δημιουργία 50 νέων σημείων πώλησης της αλυσίδας Folli-Follie σε μεγάλες πόλεις της Κίνας θα προχωρήσει το 2018 ο όμιλος FF Group.

Η απόφαση αυτή θα έλθει να ενισχύσει την παρουσία του της ελληνικής εταιρείας ειδών πολυτελείας στην κινεζική αγορά, από όπου τα τελευταία χρόνια προέρχεται σημαντικό μέρος των πωλήσεων και της κερδοφορίας της. Συνολικά από την περιοχή της Ασίας στο 9μηνο του 2017 προήλθε το 68% των εσόδων του ομίλου τη συγκεκριμένη περίοδο.

Η επέκταση του δικτύου των καταστημάτων στην κινεζική αγορά πραγματοποιείται σε μια περίοδο που η διοίκηση της FF Group αναπτύσσει ένα νέο concept καταστημάτων, επενδύσει σε ένα οmnichanneling μοντέλο, δίνοντας παράλληλα έμφαση στο ηλεκτρονικό (online και mobile) κανάλι των πωλήσεων.

Ήδη από πέρυσι ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος έχει δηλώσει πως εσωτερικός στόχος του ομίλου είναι το 30% των πωλήσεών του να πραγματοποιείται ηλεκτρονικά στην προσεχή 5ετία.

Ο όμιλος τον περασμένο Οκτώβριο προχώρησε στην έκδοση εταιρικού ομολόγου, μέσω του οποίου άντλησε το ποσό των 150 εκατ. ελβετικών φράγκων, με στόχο την αναχρηματοδότηση υφιστάμενου δανεισμού. Υπενθυμίζεται πως ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο 9μηνο του 2017 ανήλθε στο 1,04 δισ.ευρώ, έναντι 956,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (+8,8%).

Σύμφωνα με την εταιρεία, η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο 9μηνο του 2017 ανήλθε σε 189,2 εκατ.ευρώ, σε σχέση με 169,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (+11,8%). Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε 215,3 εκατ.ευρώ, αυξημένο κατά 12%, και τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 134,98 εκατ.ευρώ.