Eurobank: To 60%-70%, των πελατών της θα υποβάλει αίτημα ένταξης για προστασία α κατοικίας

Eurobank: To 60%-70%, των πελατών της θα υποβάλει αίτημα ένταξης για προστασία α κατοικίας

Δημιουργήθηκε εξειδικευμένη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (Help Desk) για τους πελάτες που θέλουν να ολοκληρώσουν την αίτηση από το χώρο τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κατάστημα

Σε σειρά ενεργειών για τη διευκόλυνση των πελατών της για τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που παρέχει ο νέος νόμος 4605 για την προστασία της πρώτης κατοικίας, προχωρεί η Eurobank.

Ειδικότερα η Eurobank επικοινωνεί με όλους τους πελάτες είτε με μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου είτε με αλληλογραφία, έχοντας πρόθεση να επικοινωνήσει και με τους 35.000 πελάτες της που έχουν δάνειο με εγγύηση πρώτη κατοικία. Με την επικοινωνία αυτή ενημερώνει τους πελάτες, ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου 4605 και μπορούν να υποβάλουν αίτημα ένταξής τους, ή εφόσον θέλουν, μπορούν να επισκεφθούν ένα κατάστημα Eurobank όπου εξειδικευμένο στέλεχος της τράπεζας θα τους βοηθήσει στην ολοκλήρωση και υποβολή της αίτησής τους.

Επίσης δημιουργήθηκε εξειδικευμένη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (Help Desk) για τους πελάτες που θέλουν να ολοκληρώσουν την αίτηση από το χώρο τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κατάστημα. Η τράπεζα πρόκειται επίσης να επικοινωνήσει εκ νέου με όσους πελάτες της έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία της αίτησης, χωρίς όμως να την ολοκληρώσουν, προκειμένου να τους προσφέρει τυχόν βοήθεια που ενδεχομένως χρειάζονται για την υποβολή της.

Τα πρώτα μηνύματα από την έναρξη της πρωτοβουλίας ενημέρωσης, είναι ενθαρρυντικά. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα ποσοστό 60%-70% των πελατών της τράπεζας, δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε υποβολή αιτήματος ένταξης στο νόμο, που σε μεγάλο βαθμό επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.