Wiko: Στην Ελλάδα η γαλλική επανάσταση των κινητών

Κάνει το ντεμπούτο της στην Ελληνική αγορά smartphones

Wiko: Στην Ελλάδα η γαλλική επανάσταση των κινητών

Δυναμική είσοδο στην Ελληνική αγορά smartphones με ένα χαρτοφυλάκιο επτά προϊόντων φιλοδοξεί να κάνει η Wiko, η γαλλική εταιρεία έξυπνων κινητών τηλεφώνων η οποία έχει επιτύχει να εδραιώσει μια ισχυρή θέση σε περισσότερες από τριάντα χώρες σε μόλις πέντε χρόνια.

Η Wiko, με πωλήσεις 10 εκ. συσκευές το 2016, έχει γίνει ευρέως γνωστή ως Game Changer, δηλαδή ως εταιρεία που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού με την απομυθοποίηση της τεχνολογίας, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαύσουν κινητά τηλέφωνα τελευταίας γενιάς, με εξαιρετική σχέση ποιότητας- επιδόσεων – τιμής και εντυπωσιακά απλή πλοήγηση.

Με έτος ίδρυσης το 2011 και συγκεκριμένα στη Μασσαλία της Γαλλίας, η Wiko ήδη έχει καταφέρει αρκετά στα 6 χρόνια λειτουργίας της, έχοντας συνολικά παρουσία σε 30 χώρες. Στη Γαλλία η εταιρεία παρουσιάζει τη μεγαλύτερη διείσδυση με μερίδιο 19%, πίσω μόνο από τη Samsung ενώ απολαμβάνει τη 3η θέση στη Πορτογαλία και την Ελβετία αλλά και την 4η θέση στην Ιταλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και την Ισπανία. Μάλιστα όπως αναφέρθηκε, η Wiko κατέχει την 4η θέση και στις συνολικές πωλήσεις συσκευών που πωλούνται στην Ευρώπη.

Η επιτυχία της Wiko βασίζεται στην ικανότητα της εταιρείας να κάνει προσβάσιμη την τεχνολογία στο ευρύ κοινό, επιτυγχάνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ τεχνολογίας, σχεδιασμού, ποιότητας και τιμής, προσφέροντας την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία σε κάθε κατηγορία τιμών. Παράλληλα, η Wiko επενδύει στην επικοινωνία με τα community χρηστών και ακούει τις ανάγκες τους μέσα από ανοιχτά διαδραστικά κανάλια, γεγονός που έχει αποδειχθεί καθοριστικό για την επιτυχία της εταιρείας, καθώς έτσι μπορεί και απαντά με ένα ευρύ φάσμα κινητών τηλεφώνων που καλύπτει κάθε τους ανάγκη.

Με έμφαση στους millenials και στην ηλικιακή ομάδα 18-25, η πλειοψηφία των smartphones της Wiko είναι συσκευές με κόστος κάτω από το όριο των €200, κάτι που άλλωστε αποτελεί και το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στη χώρα μας. Βεβαίως η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει στη συγκεκριμένη κατηγορία πολύ ισχυρό ανταγωνισμό ειδικά από προτάσεις που έρχονται από Κινέζους κατασκευαστές, πεπεισμένοι ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να αποκτήσουν ένα σημαντικό μερίδιο και στην ελληνική αγορά Όπλα της εταιρείας σύμφωνα με τα στελέχη της είναι μια σειρά συσκευών υψηλών επιδόσεων που συνδυάζονται με προσιτές τιμές, ενώ έμφαση έχει δοθεί και στα χρώματα και ειδικότερα σε έντονες προτάσεις που η αγορά δε διαθέτει.

Ήδη στην ελληνική αγορά η Wiko έχει λανσάρει 7 μοντέλα για την «generation Y» και συγκεκριμένα τα μοντέλα Sunny, Jerry, Lenny 3, Freddy, Robby και Tommy. Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά
• Sunny (4" οθόνη WVGA, Quad Core, 8GB ROM, 5MP κύρια κάμερα, Dual SIM, microSD) -
• Jerry (5" οθόνη FWVGA, Quad Core 1.3GHz, 8GB ROM, 5MP κύρια κάμερα, Android 6.0, Dual SIM, microSD)
• Lenny 3 (5" οθόνη HD, Quad Core 1.3GHz, 1GB RAM, 16GB ROM, 8MP κύρια κάμερα, Android 6.0, Dual SIM, microSD)
• Freddy(5" οθόνη, FWVGA, Quad Core 1.1 GHz, 5MP κύρια κάμερα, 2MP εμπρόσθια κάμερα, 8GB ROM, Android 6.0) - Τιμή €109
• Robby (5.5" οθόνη HD, Quad Core 1.3GHz, 8GB ROM, 8MP κύρια κάμερα, Android 6.0, Dual SIM, microSD)
• Tommy (5" οθόνη, HD, Quad Core 1.3GHz, 8GB ROM, 1GB RAM, 8MP κύρια κάμερα, 5MP εμπρόσθια κάμερα, Android 6.0) Τιμή €149

Ακόμα διαθέσιμο είναι και το μοντέλο Ufeel με 5" οθόνη, ανάλυση HD, 13MP κύρια κάμερα, 4πύρηνο επεξεργαστή, 16GB αποθηκευτικό χώρο, 3GB μνήμη και κόστος €199. Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος με τον χρήστη να μπορεί να ορίσει 5 προσαρμοσμένες ενέργειες για απευθείας πρόσβαση στις αγαπημένες εφαρμογές του, τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί περισσότερο ή για να καλεί το αγαπημένο του/της πρόσωπο στη στιγμή, χρησιμοποιώντας μόνο ένα δάχτυλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ