Ποια ιστορική μπύρα «επιστρέφει» στην αγορά

Ποια ιστορική μπύρα «επιστρέφει» στην αγορά
Στο ενισχυμένο τουριστικό ρεύμα «ποντάρει» η αγορά της μπίρας για να «δροσίσει» τους τζίρους της. Όπως ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας «το πρώτο τρίμηνο του έτους είναι πολύ δύσκολο», σημειώνοντας ότι «η παρτίδα θα σωθεί από τον τουρισμό, στον βαθμό που επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις για αυξημένο ρεύμα τη φετινή σεζόν».

Σε αυτό το πλαίσιο ο επικεφαλής του leader της αγοράς επανέλαβε την ανάγκη να καλλιεργηθεί «κουλτούρα μπίρας» στους Έλληνες καταναλωτές και να μεγαλώσει η «πίτα» του κλάδου. Προς αυτή την κατεύθυνση η Αθηναϊκή προχώρησε σε σύναψη συνεργασίας με την οικογένεια Μάμου -στο μοντέλο του licensing- η οποία αφορά την αναβίωση του ιστορικού σήματος της πατρινής μπίρας ΜΑΜΟΣ. Με βάση τη συμφωνία η ισχυρή ζυθοποιία αναλαμβάνει την παραγωγή της ΜΑΜΟΣ, η οποία θα γίνεται στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, καθώς και τη διανομή της. Όπως γνωστοποιήθηκε χθες στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η διανομή θα ξεκινήσει από την Πάτρα, θα ακολουθήσει η υπόλοιπη Πελοπόννησος, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα διατεθεί πανελλαδικά. Σύμφωνα με τον κ. Μηνά «οι στόχοι είναι φιλόδοξοι από την αναβίωση του ιστορικού σήματος ΜΑΜΟΣ, ωστόσο θα χρειαστεί χρόνος. Μια μάρκα για να χτιστεί χρειάζεται δέκα χρόνια, ωστόσο στην περίπτωση της ΜΑΜΟΣ και με γνώμονα την ιστορία της ενδεχομένως χρειαστούν λιγότερα, περί τα πέντε». Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της οικογένειας Μάμου κ. Παναγής Μάμος, χαρακτηρίζοντας τη χθεσινή μέρα ως «μέρα μνήμης», ανέφερε ότι η επιστροφή της μπίρας ΜΑΜΟΣ ήταν ένα όνειρο για την οικογένειά του. Σχολιάζοντας την επιλογή της Αθηναϊκής ως «σύμμαχο» στην προσπάθεια αναβίωσης, ο ίδιος σημείωσε ότι «η συνεργασία με την Αθηναϊκή εξασφαλίζει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του σήματος». Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιστορία της μπίρας ΜΑΜΟΣ ξεκινάει το 1876, όταν ο Λορέντζος Μάμος ίδρυσε το ζυθοποιείο του στην Πάτρα, για να ακολουθήσει μια πορεία 100 χρόνων, με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα και διεθνείς βραβεύσεις. Επιδίωξη είναι, σύμφωνα με τον κ. Παναγή Μάμο, η επαναφορά του σήματος να «ξυπνήσει» μνήμες στους παλιούς και να μυήσει τους νεότερους στην ποιοτική μπίρα

Πηγή: Ναυτεμπορική

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ