Eρευνα: Οι καταναλωτές επιλέγουν να ζουν με λιγότερα - Πώς θα κινηθούν κατά την εορταστική περίοδο

Eρευνα: Οι καταναλωτές επιλέγουν να ζουν με λιγότερα - Πώς θα κινηθούν κατά την εορταστική περίοδο

Ως «φυσιολογικές» αντιλαμβάνονται οι νέες μορφές που αναγκάζονται να αναπτυχθούν από το ξεκίνημα της πανδημίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας της EY.

Ως «φυσιολογικές» αντιλαμβάνονται οι νέες μορφές που αναγκάζονται να αναπτυχθούν από το ξεκίνημα της πανδημίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας της EY.

Η κλιματική αλλαγή και η αναζήτηση ολοκληρωμένων και ικανοποιητικών εμπειριών, είναι πλέον πιο σημαντικά ζητήματα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ομάδες των καταναλωτών που θέτουν το περιβάλλον ("planet first") και τις εμπειρίες ("experience first") ως προτεραιότητα, ενισχύθηκαν - από 16% στο 26%, και από 11% στο 18%, αντίστοιχα - σύμφωνα με την όγδοη έκδοση του EY Future Consumer Index. Παράλληλα, η βιωσιμότητα αποτελεί σημαντικό αγοραστικό κριτήριο για το 85% των καταναλωτών.

Η παγκόσμια έρευνα της EY αποκαλύπτει ότι οι επαναπροσδιορίζουν τους αγοραστές τους αποφάσεις και ξοδεύουν λιγότερο για ό,τι αντιλαμβάνονται ως μη απαραίτητο αγαθό, για οικονομικούς (49%) και περιβαλλοντικούς λόγους (30%). Αυτή η τάση ενδέχεται να έχει μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην κατανάλωση. Πράγματι, τα brands αποτελούν δευτερεύον κριτήριο για το 44% των καταναλωτών παγκοσμίως (49% για τους millennials και 47% για τη Gen Z).

Αντίστοιχα, σχεδόν οι μισοί παγκοσμίως (41%), αισθάνονται λιγότερη πίεση να συμβαδίσουν με την τελευταία λέξη στην τεχνολογία και τα gadgets. Μόλις το 27% αναφέρουν ότι αγοράζουν σήμερα περισσότερα πράγματα γιατί αυτό τους κάνει να νιώθουν πιο χαρούμενοι, ενώ το 48% έχουν αντίθετη άποψη. Επιπρόσθετα, σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες παγκοσμίως (47%) δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο άνετα με τον εαυτό τους, χωρίς να έχουν ανάγκη από προϊόντα καλλωπισμού.

Γενικότερα, η πανδημία τους βοήθησε να καταλάβουν ότι μπορούν να ζήσουν με λίγα και να καταναλώσουν «καλύτερα»: αισθάνονται ότι έχουν περισσότερα ρούχα από όσα πραγματικά χρειάζονται (48%) και είναι πιθανότερο να επισκευαστούν, παρά να αντικαταστήσουν (53%), ό. ,τι χαλάει.

Η παγκόσμια έρευνα της EY καταδεικνύει ότι οι νεότεροι στην ηλικία που θα οδηγηθούν στις εορταστικές αγορές: 71% της Gen Z και 68% των millennials, σε σύγκριση με το 37% των baby boomers, σχεδιάζουν να συμμετέχουν στην επερχόμενη μεγάλη αγοραστική περίοδο. Παρόλα, ο που αγοράζουν αυτά έχουν αλλάξει τρόπο από χρονιά σε χρονιά.

Παρά το αυξημένο μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) κατά την πανδημία, πάνω από τους μισούς (51%) ερωτηθέντες θα αναζητήσουν προσφορές στα φυσικά καταστήματα - 39% περισσότεροι από πέρυσι. Σύμφωνα με την έρευνα, αυτή η τάση μπορεί να εξηγηθεί από δύο παράγοντες: πέρα ​​από το γεγονός ότι οι περιορισμοί ήρθησαν και τα καταστήματα επαναλειτούργησαν στις περισσότερες περιοχές του κόσμου, οι πληροφορίες επιλέγουν, επίσης, να αγοράσουν απευθείας από το κατάστημα, για να αποφύγουν αυξημένα έξοδα αποστολής και τις καθυστερήσεις που προκαλούνται από τις διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού. Πράγματι, για τις πληροφορίες που θα ψωνίσουν διαδικτυακά αυτή την εορταστική περίοδο, η πρωταρχική ανησυχία είναι στα υψηλά έξοδα αποστολής (32%), ακολουθούμενη από τη διάθεση των προϊόντων (25%).

Η έρευνα υπογραμμίζει ότι, για να μετριαστούν αυτές οι ανησυχίες, οι εταιρείες πρέπει να επανασχεδιάσουν την εφοδιαστική τους αλυσίδα, το απόθεμά τους και τις διαδικασίες logistics, ειδικότερα καθώς η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν, αποκτά ολοένα και περισσότερη σημασία για το 57% των καταναλωτών. . . Δεδομένου ότι οι τελευταίοι είναι πλέον πολύ πιο επιλεκτικοί όσον αφορά στο πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους, η εξάλειψη τυχόν εμποδίων και η εξασφάλιση μιας απρόσκοπτης εμπειρίας μεταξύ φυσικού και ψηφιακού κόσμου, θα είναι επιτακτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ