Στην Alstom η ανάθεση του αυτοματοποιημένου συστήματος μετρό της γραμμής 18 του Grand Paris Express

Στην Alstom η ανάθεση του αυτοματοποιημένου συστήματος μετρό της γραμμής 18 του Grand Paris Express


Για τη γραμμή αυτή, η Alstom θα σχεδιάσει και θα προμηθεύσει το τροχαίο υλικό (με μέγιστο αριθμό 37 αμαξοστοιχιών, 15 εκ των οποίων βρίσκονται στο στάδιο της δέσμευσης)

Η Alstom επιλέχθηκε από την Société du Grand Paris, σε συμφωνία με την Île-de- France Mobilités, για την προμήθεια του τροχαίου υλικού της γραμμής 18 του δικτύου "Grand Paris Express". Η σύμβαση προβλέπει, επίσης, λύσεις για τα αυτοματοποιημένα συστήματα χωρίς οδηγό, τη μετάδοση δεδομένων, το κεντρικό σύστημα ελέγχου και εποπτείας και τη συνολική ολοκλήρωση .

Η αξία της σύμβασης ανέρχεται σε περίπου 230 εκατομμύρια ευρώ και συγχρηματοδοτείται από την Société du Grand Paris και την Île-de-France Mobilités, η οποία είναι υπεύθυνη για το τροχαίο υλικό και τον εξοπλισμό των οχημάτων.

Η Γραμμή 18 είναι μια αυτόματη γραμμή μετρό μήκους 35 χιλιομέτρων, συμπεριλαμβανομένου και 14 χιλιομέτρων εναέριων γραμμών, η οποία θα συνδέει τις Βερσαλλίες με το αεροδρόμιο Orly σε 30 λεπτά, διαπερνώντας την περιοχή του Saclay, γνωστή για τα μεγάλα εκπαιδευτικά και ερευνητικά κέντρα.

"Η Alstom είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για αυτή την νέα σύμβαση για τη γραμμή 18 του δικτύου Île-de-France. Μετά την ανάθεση του μετρό της Τουλούζης πέρυσι, η νέα αυτή ανάθεση έρχεται να αναγνωρίσει περαιτέρω την τεχνογνωσία μας στα ετοιμοπαράδοτα ολοκληρωμένα συστήματα μετρό και στην ψηφιακή κινητικότητα. Η σύμβαση αυτή αποδεικνύει επίσης την ανανεωμένη εμπιστοσύνη των πελατών μας, της Île-de-France Mobilités και της Société du Grand Paris," δήλωσε ο Jean- Baptiste Eyméoud, Πρόεδρος της Alstom Γαλλίας.

Μια ολοκληρωμένη, αυτοματοποιημένη λύση σηματοδότησης μετρό

Η Alstom αναπτύσσει ένα πλήρες σύστημα σηματοδότησης για τη γραμμή 18 του δικτύου Île-de-France, το οποίο περιλαμβάνει τρεις τύπους τεχνολογίας:
• Το Urbalis Fluence, για αυτόματο έλεγχο συρμών, μια καινοτόμο λύση που βασίζεται στην άμεση επικοινωνία μεταξύ συρμών και ενσωματώνει την ευφυΐα του συστήματος στις αμαξοστοιχίες και βελτιώνει τη συνολική απόδοση της γραμμής, μειώνοντας τα χρονικά διαστήματα μεταξύ των συρμών. Η λύση αυτή εγκαθίσταται για πρώτη φορά στο νέο αυτοματοποιημένο μετρό της Lille.
• Το κεντρικό σύστημα ελέγχου Iconis, που προσφέρει αυτοματοποιημένη διαχείριση της κυκλοφορίας με υψηλό επίπεδο λειτουργικής ευελιξίας, επιτρέποντας στις εταιρείες να αναπτύσσουν προηγμένα μοτίβα προσαρμογής.
• Το σύστημα μετάδοσης δεδομένων, που βασίζεται σε δοκιμασμένα προϊόντα και προσφέρει πολύ υψηλή διαθεσιμότητα.

Επί του παρόντος, 112 γραμμές μετρό παγκοσμίως, εκ των οποίων 68 σε εμπορική λειτουργία, είναι εξοπλισμένες με τις λύσεις CBTC² της Alstom. Δεκαοκτώ από αυτές αφορούν πλήρως αυτοματοποιημένες λύσεις για λειτουργία χωρίς οδηγό. Η λύση της Alstom για τη γραμμή 18 αναμένεται να εξασφαλίσει πολύ υψηλά επίπεδα απόδοσης και λειτουργικής διαθεσιμότητας.

Υπεύθυνη για την γενική ολοκλήρωση του έργου

Η Alstom θα είναι επίσης υπεύθυνη για την γενική ολοκλήρωση του έργου, μια διαδικασία που περιλαμβάνει την επαλήθευση των δοκιμών των διαφόρων υποσυνόλων, καθώς και τις συνολικές δοκιμές συστήματος, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργικής υλοποίησης όλων των δοκιμών και της επαλήθευσης των επιδόσεων ολόκληρου του συστήματος μεταφοράς.

Η Alstom είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στα πλήρη συστήματα μετρό με μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό, την κατασκευή και την ανάθεση, έχοντας παραδώσει περισσότερα από 80 ετοιμοπαράδοτα συστήματα που βρίσκονται σε εμπορική λειτουργία σε όλο τον κόσμο. Η γραμμή Circle Line της Σιγκαπούρης και οι γραμμές 1 και 2 της Πόλης του Παναμά συγκαταλέγονται στα επιτυχημένα ολοκληρωμένα έργα μετρό της Alstom, με πιο πρόσφατο το μετρό του Ντουμπάι "Route 2020", το οποίο εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2020.

Δοκιμασμένο τροχαίο υλικό, προσαρμοσμένο στις ειδικές απαιτήσεις της γραμμής 18

Το τροχαίο υλικό για τη γραμμή 18, το οποίο ανήκει στην ίδια σειρά με τους συρμούς Metropolis της Alstom για τις γραμμές 15, 16 και 17 του δικτύου Île-de-France, βελτιστοποιεί τον χρόνο και το κόστος ανάπτυξης, ενώ επιτρέπει την κοινή χρήση της ίδιας αρχιτεκτονικής και των ίδιων εξαρτημάτων. Αυτό το νέο τροχαίο υλικό είναι κατάλληλο για τις ειδικές απαιτήσεις και χαρακτηριστικά της γραμμής 18. Η αρχιτεκτονική και ο εσωτερικός εξοπλισμός του έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν τη χωρητικότητα των συρμών, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την άνεση, την προσβασιμότητα και τη ροή των επιβατών. Διαθέτουν άνετους φαρδεις διαδρόμους, εύκολη μετακίνηση σε όλο το μήκος της αμαξοστοιχίας, τρεις πλατιές πόρτες ανά βαγόνι και μεγάλα πανοραμικά ανοίγματα σε κάθε άκρο. Διαθέτουν, επίσης, πολλαπλές πηγές φωτισμού, πολυάριθμα συστήματα πληροφόρησης επιβατών (συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών χαρτών διαδρομής) και πρίζες USB, καθιστώντας τα ταξίδια "άνετα και συνδεδεμένα".

Σε ώρες αιχμής, κάθε αμαξοστοιχία θα μπορεί να μεταφέρει 498 επιβάτες (54 καθήμενους) με ταχύτητες έως και 100 km/h.

Η συμβολή των εργοστασίων της Alstom στη Γαλλία στη σύμβαση για τη Γραμμή 18

Για την εξυπηρέτηση αυτής της σύμβασης, η Alstom θα αξιοποιήσει τα κέντρα της στον τομέα της ψηφιακής κινητικότητας και της σηματοδότησης. Με σχεδόν 2.100 υπαλλήλους, η Alstom είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης στον τομέα αυτόν στη Γαλλία. Οι εγκαταστάσεις Saint-Ouen και Villeurbanne θα είναι υπεύθυνες για την ανάπτυξη και την εγκατάσταση συστημάτων αυτόματης λειτουργίας, μετάδοσης δεδομένων και κεντρικού ελέγχου, καθώς και για τη γενική ολοκλήρωση του συστήματος μεταφορών. Για το τροχαίο υλικό, το εργοστάσιο της Valenciennes Petite-Forêt θα είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση του έργου, τις μελέτες, την ανάπτυξη, την παραγωγή, τη συναρμολόγηση και την επικύρωση των συρμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ