Δεκάδες εμπορικά σήματα στον "αέρα" στην ελληνική αγορά

Άλλαξαν, αλλάζουν και θα αλλάξουν χέρια αρκετά σήμερα από τον χώρο της ένδυσης, του εξοπλισμού σπιτιών και των καλλυντικών λόγω της κατάρρευσης ή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τρεις όμιλοι

Δεκάδες εμπορικά σήματα στον "αέρα" στην ελληνική αγορά

Μπορεί οι περισσότεροι να έχουν επικεντρωθεί στο πρόβλημα του δικτύου της Folli Follie και της οικονομικής τρύπας που έχει ανοίξει όμως ένα από "δευτερεύοντα" ζητήματα που θα πρέπει να λυθούν είναι αυτό των σημάτων που διακινούσε και σε ένα βαθμό συνεχίζει να διακινεί στην ελληνική αγορά. 

Όπως είναι ήδη γνωστό ο άλλοτε κραταιός όμιλος έχει απολέσει ισχυρά σήματα από το χαρτοφυλάκιο του όπως Nike, Converse, UGG, Guess Jeans ενώ τον δρόμο νέου διανομέα αναζητούν και άλλα σήματα κυρίως από τον χώρο της αρωματοποιίας και των καλλυντικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η FF Cosmetics που ήταν ο κλάδος των καλλυντικών και αρωμάτων αντιπροσώπευε το 8% του τζίρου της Folli Follie τα τελευταία χρόνια.

Θέμα έχει προκύψει και με τα σήματα της Yalco η οποία σχεδόν έχει διακόψει της λειτουργία της. Από τα ισχυρότερα σήματα που κατείχε στο χαρτοφυλάκιο της είναι αυτά της Ιωνία και Fest, δύο ελληνικά σήματα με παραγωγή στην χώρα μας ενώ στον χώρο του λιανεμπορίου δραστηριοποιούνταν με τα Omnishop και τα Habitat. Παράλληλα είχε σημαντική παρουσία μέσω αντιπροσωπειών και εισαγωγών όπως Bodum, Lagostina, Revol, Guy Degrenne, Rak, Thermos κ.α..

Θετικά μηνύματα δεν έρχονται και από την πλευρά της Notos Com. Ο όμιλος που διέκοψε πριν από λίγους μήνες την λειτουργία του Notos Home στην πλατεία Κοτζία δεν φαίνεται να έχει την στήριξη της Pillarstone και όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις τα "ασημικά" είναι αυτά που βγαίνουν πρώτα στο σφυρί.

Ισχυρά σήματα που διαθέτει η Notos και τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο συζητήσεων είναι LACOSTE , GANT, TRUSSARDI JEANS, από τον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης και AZZARO, CHANEL, CLARINS, GIVENCHY, GUERLAIN, HERMES, ISSEY MIYAKE, από τον τομέα των καλλυντικών και ειδών προσωπικής φροντίδας, ενώ αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και τον οίκο Faber Castell.