Επιστήμονες εντόπισαν μυστηριώδες περιστρεφόμενο αντικείμενο - Εκπέμπει σήματα κάθε 18 λεπτά

Επιστήμονες από την Αυστραλία υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν ένα άγνωστο περιστρεφόμενο αντικείμενο στον Γαλαξία μας, το οποίο διαφέρει από όλα όσα ήξεραν μέχρι στιγμής.

Το αντικείμενο που ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά από έναν φοιτητή, έχει παρατηρηθεί ότι απελευθερώνει μια τεράστια ποσότητα ραδιενέργειας για ένα λεπτό κάθε 18 λεπτά. Αντικείμενα με παλμική ενέργεια στο σύμπαν είναι συχνό φαινόμενο και αυτά που αναβοσβήνουν ονομάζονται «παροδικά». Ωστόσο, οι ερευνητές λένε ότι κάτι που ανάβει για ένα λεπτό είναι πολύ ασυνήθιστο.

Το αντικείμενο ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά από τον φοιτητή του Πανεπιστημίου Curtin Honors, Tyrone O’Doherty, σε μια περιοχή της δυτικής Αυστραλίας, γνωστή ως Murchison Widefield Array. Χρησιμοποίησε ένα τηλεσκόπιο και μια νέα τεχνική που είχε αναπτύξει. Ο κ. O’Doherty ήταν μέλος μιας ομάδας με επικεφαλής την αστροφυσικό Dr Natasha Hurley-Walker, του Πανεπιστημίου Curtin του Διεθνούς Κέντρου Έρευνας Ραδιοαστρονομίας (ICRAR).

Οι θεωρίες για το τι μπορεί να είναι το περίεργο αντικείμενο στον Γαλαξία

«Εξαφανιζόταν και εμφανιζόταν ξανά κατά τη διάρκεια των παρατηρήσεών μας», φέρεται να είπε σε δελτίο μέσων ενημέρωσης από την ICRAR που τεκμηριώνει την ανακάλυψη. «Ήταν κάπως τρομακτικό για έναν αστρονόμο γιατί δεν υπάρχει τίποτα γνωστό στον ουρανό που να το κάνει αυτό».

Η ICRAR πρόσθεσε ότι η ομάδα κατάφερε να διαπιστώσει ότι το αντικείμενο απέχει περίπου 4.000 έτη φωτός από τη Γη, είναι απίστευτα φωτεινό και έχει εξαιρετικά ισχυρό μαγνητικό πεδίο. Υπάρχουν σχετικές θεωρίες γύρω από το τι μπορεί να είναι το αντικείμενο. Μια υποστηρίζει ότι πρόκειται για ένα αστέρι νετρονίων ή έναν «λευκό νάνο» – όρος που χρησιμοποιείται για τα υπολείμματα ενός αστεριού που έχει καταρρεύσει-. Μεγάλο μέρος όμως της ανακάλυψης παραμένει μυστήριο.

«Περισσότερες μελέτες θα αποδείξουν στους αστρονόμους εάν αυτό ήταν ένα σπάνιο γεγονός ή ένας τεράστιος νέος πληθυσμός που δεν είχαμε παρατηρήσει ποτέ πριν», είπε ο Δρ Hurley-Walker. «Ανυπομονώ να κατανοήσω αυτό το αντικείμενο και μετά να επεκτείνω την αναζήτηση για να βρω περισσότερα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ