Είναι η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο, όμως σωρεύει ρευστό

Είναι η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο, όμως σωρεύει ρευστό
Ρευστό σωρεύει σε χώρες εκτός ΗΠΑ με στόχο να προχωρήσει σε εξαγορές

που μπορεί να φτάσουν ως και τα 30 δισ. δολάρια.
Το ποσό αυτό προκύπτει από έγγραφη απάντηση της εταιρείας στη SEC σχετικά με το ρευστό που έχει στο εξωτερικό και στην οποία αναφέρει ότι σχεδιάζει να προχωρήσει στην εξαγορά ξένων εταιρειών, δικαιωμάτων ευρεσιτεχνίας και γραφείων.
Όπως μεταδίδει το AP, η Google δεν προσδιορίζει κάποιο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των συγχωνεύσεων, ούτε αναφέρει κάποιους υποψήφιους στόχους.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με την επιστολή της Google προς την SEC, η εταιρεία βρέθηκε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση ενός μεγάλου ντιλ την προηγούμενη χρονιά. Η εταιρεία ανέφερε πως βρισκόταν σε συνομιλίες για την αγορά μιας ξένης εταιρείας, προτού εγκαταλείψει τις διαπραγματεύσεις λίγο πριν το Δεκέμβριο του 2013.
Η Google απέφυγε να κάνει κάποιο σχόλιο για την επιστολή.
Την τελευταία δεκαετία η Google έχει καταβάλλει περίπου $27 δισ. για την εξαγορά άλλων εταιρειών, κυρίως στις ΗΠΑ. Το μεγαλύτερο ντιλ ήταν αυτό με την Motorola Mobility, την οποία αγόρασε πριν από δύο χρόνια έναντι 12,4 δισ. δολαρίων.

Το brand της ξεπέρασε σε αξία την Apple

Την ίδια ώρα όπως σημειώνεται στον ιστότοπο techgear η Google ξεπέρασε την Apple και σύμφωνα με την υπηρεσία Millward Brown είναι πλέον η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο, η οποία υπολογίζεται στα 158.84 δισ.δολ. έναντι 148 δισ.δολ. της δεύτερης Apple.

Οι αναλυτές σημειώνουν ότι σε σύγκριση με πέρυσι το brand της Google είναι αυξημένο κατά 40%, ενώ της Apple σημειώνει πτώση 20%.

Ο επικεφαλής αναλυτής της Millward Brown, Benoit Tranzer, αποδίδει την τεράστια άνοδο της Google στο γεγονός ότι μπήκε δυναμικά στον χώρο των “φορετών” συσκευών και παράλληλα επενδύει σημαντικά ποσά στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να νιώθουν πολύ ισχυρή την παρουσία της.

Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι η IBM αναδείχτηκε τρίτη με αξία $107 δισ., η Microsoft τέταρτη με $90 δισ., ενώ η Samsung βρίσκεται μόλις στην 29η θέση με το brand της να εκτιμάται στα $25 δισ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ