Καταναλωτές-κυνηγοί προσφορών και εκπτώσεων

Στα 300 ευρώ η εξοικονόμηση κάθε χρόνο από τις διάφορες προωθητικές ενέργειες στα σουπερμάρκετ

Καταναλωτές-κυνηγοί προσφορών και εκπτώσεων

Την πλάτη στα ακριβά τρόφιμα φαίνεται ότι γυρνούν οι καταναλωτές λόγω της κρίσης και στρέφονται στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ.

Ο καταναλωτής επιλέγει να αγοράσει τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές και συχνές επισκέψεις, με κύριο «κανάλι» αγορών να αποτελεί το σουπερμάρκετ λόγω της εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων, ποικιλίας προϊόντων και ουσιαστικής εξυπηρέτησης.

Πρόσφατη μελέτη του ΙΕΛΚΑ έδειξε ότι οι καταναλωτές εξοικονομούν από τις προσφορές και εκπτώσεις που υπάρχουν στις µεγάλες αλυσίδες σουπερµάρκετ πάνω από 300 ευρώ σε ετήσια βάση.

Είναι γεγονός ότι το κυνήγι των προσφορών έχει γίνει καθηµερινότητα για τους καταναλωτές, οι οποίοι στην προσπάθειά τους να εξοικονοµήσουν χρήµατα κυνηγούν όλο και περισσότερο τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σούπερ µάρκετ µέσα από πρακτικές έξυπνων αγορών.

Μάλιστα, το 89% των καταναλωτών εξοικονοµούν χρήµατα µέσω προσφορών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερµάρκετ και προµηθευτές των προϊόντων, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές εξοικονοµούν τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών τους και 1 στους 5 τουλάχιστον 20%.

Την ίδια στιγμή, πρόσφατη έρευνα της Nielsen, δείχνει οτι υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψε ο κλάδος των σούπερ μάρκετ το φετινό Πάσχα σε σύγκριση με το περυσινό.

Οι συνολικές πωλήσεις σε αξία που πραγματοποιήθηκαν στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων την εβδομάδα πριν από το Πάσχα, δηλαδή τη Μεγάλη Εβδομάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή αυξήθηκαν κατά 8,8%.

Έτσι, με βάση τα στοιχεία της Nielsen, η αγορά των σούπερ μάρκετ φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς έως και τις 5 Μαΐου 2019, καταγράφοντας αύξηση των πωλήσεων 6%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, με την κατηγορία των τροφίμων και ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση.