Αξιοσημείωτη αύξηση φέτος στην τουριστική κίνηση σύμφωνα με την Uber

Αξιοσημείωτη αύξηση φέτος στην τουριστική κίνηση σύμφωνα με την Uber

Τα στοιχεία της εταιρείας κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2019, την τελευταία προ πανδημίας χρονιά.

Αξιοσημείωτη αύξηση παρουσίασε η τουριστική κίνηση το φετινό καλοκαίρι στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εφαρμογής Uber για τη χώρα μας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σημαντική μερίδα τουριστών, που έφτασε στη χώρα μας, επέλεξε την εταιρεία για τις μετακινήσεις της με τα στοιχεία να κάνουν λόγο για σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2019, την τελευταία προ πανδημίας χρονιά.

Τα στοιχεία που αφορούν στους μήνες Μάιο – Οκτώβριο 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 καταγράφουν:

· αύξηση των διαδρομών τουριστών συνολικά κατά 180%

· αύξηση των διαδρομών από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας κατά 205%

· αύξηση τουριστών που έκαναν χρήση της εφαρμογής από τις ΗΠΑ κατά 280%, από το Ηνωμένο Βασίλειο κατά 270% και από την Γαλλία κατά 320%

· αύξηση των διαδρομών τουριστών εντός των ορίων της πόλης της Αθήνας κατά 250%

«Το φετινό success story στον τουρισμό είχε ως αποτέλεσμα μεγάλοι διεθνείς κολοσσοί να έρθουν και να επενδύσουν στη χώρα, ανεβάζοντάς τη ακόμα πιο ψηλά στην κατάταξη με τους δημοφιλέστερους προορισμούς του κόσμου» ανέφερε πριν λίγες ημέρες, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

«Το 2022 εξελίχθηκε σε μια καταπληκτική χρονιά για τον τουρισμό στη χώρα μας. Αναβαθμίσαμε το τουριστικό μας προϊόν, κάναμε ανοίγματα σε νέες αγορές, προσελκύσαμε “ποιοτικούς” ταξιδιώτες, προβάλαμε νέους προορισμούς και φέραμε έσοδα που ενίσχυσαν την εθνική οικονομία, τις τοπικές κοινωνίες και στήριξαν τη μέση ελληνική οικογένεια» δήλωσε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι «η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έγινε πράξη και στην Αθήνα καθώς η σεζόν ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ και ενώ έχουμε μπει στο Νοέμβριο η πρωτεύουσα εξακολουθεί να υποδέχεται ξένους επισκέπτες».

Πολύ υψηλές πληρότητες είχαν καταγράψει και τον Οκτώβριο τα νησιά με ισχυρό brand και η Αθήνα, η οποία, σύμφωνα με τον κ. Κικίλια, ήταν γεμάτη με Αμερικανούς ταξιδιώτες. Όπως είχε σημειώσει, «ο Οκτώβρης ήταν ένας εκπληκτικός μήνας για τον ελληνικό τουρισμό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ