Επιχείρηση ανακατάληψης της κορυφής από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Επιχείρηση ανακατάληψης της κορυφής από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Μεγάλες επενδύσεις που περιλαμβάνουν ανακαινίσεις και άνοιγμα νέων καταστημάτων ετοιμάζει για φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος σε μια προσπάθεια να επιστρέψει στην κορυφή και να εκθρονίσει τη Σκλαβενίτης.

Μετά την ενσωμάτωση του δικτύου της Μαρινόπουλος η Σκλαβενίτης έχει βρεθεί στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς σουπερμάρκετ και δρομολογεί την είσοδό της και στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου από τον οποίο απέχει πεισματικά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος από την πλευρά της προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ και έχει στόχο να λειτουργήσει έως και 50 νέα καταστήματα σε διάφορες περιοχές της χώρας με προτεραιότητα να δίνεται στην Αττική, τη Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά.

Επίσης η εταιρεία θα ενισχύσει τον τομέα των φρέσκων προίόντων και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και θα αναπτύξει περαιτέρω το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων, εκμεταλλευόμενη και το πρόγραμμα πόντων της κάρτας AB Plus.