Έρχεται ο ανταγωνιστής της ΙΚΕΑ - Ποιος είναι πώς θα αναπτυχθεί

Είναι η δεύτερη μεγάλη Σκανδιναβική αλυσίδα, μετά τα ΙΚΕΑ, που μπαίνει στην ελληνική αγορά, και θα επιχειρήσει την εκκίνησή της από την Αθήνα. Ωστόσο, είναι προγραμματισμένο μέσα στο 2015 να έχει ανοίξει κατάστημα και στη Θεσσαλονίκη.
«Παρά το γεγονός ότι η σημερινή JYSK είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός, είμαστε πάντα πιστοί στις σκανδιναβικές ρίζες μας, που μπορούν να αναγνωριστούν στην κουλτούρα μας και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε επαγγελματικά. Η JYSK ανοίγει δύο νέα καταστήματα κάθε εβδομάδα κάπου στον κόσμο, αλλά είναι πάντα κάτι ξεχωριστό να ανοίγουμε σε μια νέα χώρα», δηλώνει ο ιδρυτής.
«Έχουμε πάρα πολλά καταστήματα σε όλο τον κόσμο, και αυτό μας επιτρέπει να αγοράζουμε σε τόσο μεγάλες ποσότητες ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε πάντα στους πελάτες μας μια σπουδαία προσφορά. Η JYSK προσφέρει μια σκανδιναβική γκάμα προϊόντων, αλλά έχουμε προσέξει ώστε να προσαρμόσουμε τον κατάλογό μας ώστε να καλύπτει τις ανάγκες των Ελλήνων πελατών μας», τονίζει ο κύριος Sandor Szimeiszter, Country Manager της JYSK στην Ελλάδα.
Ποια όμως η Jysk;
Πρόκειται για όμιλο που έχει τις βάσεις του στη Σκανδιναβία, με ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Jysk τον Λάρς Λάρσεν ( Lars Larsen). Το πρώτο κατάστημα Jysk άνοιξε το 1979 και σήμερα ο όμιλος έχει περισσότερα από 2.200 καταστήματα και 19.000 υπαλλήλους σε 37 χώρες. Στη Γερμανία και την Αυστρία έχει την επωνυμία Dänisches Βettenlager. Ο ιδιοκτήτης του ομίλου Jysk, είναι επίσης και ιδιοκτήτης τών λιανεμπορικών αλυσίδων επίπλων Bolia.com, IDEmøbler και ILVΑ, καθώς και άλλων εταιρειών. Ο κύκλος εργασιών του Lars Larsen Group ανέρχεται σε 3,1 δις. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο Μάιο του 2015 ο κ. Λάρσεν αγόρασε την επίσης δανέζικη βιομηχανία επίπλων Actona, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες επίπλων της βόρειας Ευρώπης, με πωλήσεις σε 90 χώρες. Τα καταστήματα Jysk έρχονται στην ελληνική αγορά με τις δικές τους προτάσεις για την επίπλωση και τον εξοπλισμό του σπιτιού, του κήπου.
Στόχος της Jysk Ελλάς είναι να αναπτυχθεί με καταστήματα κάλυψης, 1.000-1.200 τ.μ., κυρίως εντός των πόλεων, σε σημεία εύκολα προσβάσιμα.