Meta:Όχι στους πολιτικούς διαφημιστές να χρησιμοποιούν δημιουργικά εργαλεία AI

Meta:Όχι στους πολιτικούς διαφημιστές να χρησιμοποιούν δημιουργικά εργαλεία AI


"Οι διαφημιζόμενοι που εκτελούν καμπάνιες που πληρούν τις προϋποθέσεις ως διαφημίσεις για Στέγαση, Απασχόληση ή Πιστωτικά ή Κοινωνικά Θέματα, Εκλογές ή Πολιτικές ή που σχετίζονται με Υγεία, Φαρμακευτικά ή Οικονομικές Υπηρεσίες επί του παρόντος δεν επιτρέπεται η χρήση αυτών των δυνατοτήτων Generative A

 

Ο ιδιοκτήτης του Facebook, Meta απαγορεύει σε πολιτικές εκστρατείες και διαφημιστές σε άλλους ρυθμιζόμενους κλάδους να χρησιμοποιούν τα νέα παραγωγικά διαφημιστικά προϊόντα της τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας τη Δευτέρα, αρνούμενος την πρόσβαση σε εργαλεία που οι νομοθέτες έχουν προειδοποιήσει ότι θα μπορούσαν να επιβαρύνουν την εξάπλωση κακών πληροφοριών για τις εκλογές.

Η Meta αποκάλυψε δημόσια την απόφαση σε ενημερώσεις που δημοσιεύτηκαν στο κέντρο βοήθειας της τη Δευτέρα το βράδυ. Τα διαφημιστικά του πρότυπα απαγορεύουν διαφημίσεις με περιεχόμενο που έχει απομυθοποιηθεί από τους συνεργάτες ελέγχου γεγονότων της εταιρείας, αλλά δεν έχουν κανόνες ειδικά για την τεχνητή νοημοσύνη.

"Καθώς συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε νέα εργαλεία δημιουργίας διαφημίσεων Generative AI στο Ads Manager, οι διαφημιζόμενοι που εκτελούν καμπάνιες που πληρούν τις προϋποθέσεις ως διαφημίσεις για Στέγαση, Απασχόληση ή Πιστωτικά ή Κοινωνικά Θέματα, Εκλογές ή Πολιτικές ή που σχετίζονται με Υγεία, Φαρμακευτικά ή Οικονομικές Υπηρεσίες επί του παρόντος δεν επιτρέπεται η χρήση αυτών των δυνατοτήτων Generative AI", ανέφερε η εταιρεία σε ένα σημείωμα που εξηγεί πώς λειτουργούν τα εργαλεία.

«Πιστεύουμε ότι αυτή η προσέγγιση θα μας επιτρέψει να κατανοήσουμε καλύτερα τους πιθανούς κινδύνους και να δημιουργήσουμε τις σωστές διασφαλίσεις για τη χρήση της Generative AI σε διαφημίσεις που σχετίζονται με δυνητικά ευαίσθητα θέματα σε ρυθμιζόμενες βιομηχανίες», ανέφερε.

Η ενημέρωση πολιτικής έρχεται έναν μήνα αφότου η Meta - η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα στον κόσμο για ψηφιακές διαφημίσεις - ανακοίνωσε ότι αρχίζει να επεκτείνει την πρόσβαση των διαφημιζόμενων σε διαφημιστικά εργαλεία που υποστηρίζονται από AI που μπορούν να δημιουργήσουν άμεσα φόντο, προσαρμογές εικόνας και παραλλαγές αντιγράφων διαφήμισης απλές προτροπές κειμένου.

Τα εργαλεία ήταν αρχικά διαθέσιμα μόνο σε μια μικρή ομάδα διαφημιζόμενων από την άνοιξη. Βρίσκονται σε καλό δρόμο για να κυκλοφορήσουν σε όλους τους διαφημιστές παγκοσμίως μέχρι το επόμενο έτος, είπε η εταιρεία εκείνη την εποχή.

Η Meta και άλλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν αγωνιστεί για να λανσάρουν παραγωγικά προϊόντα διαφημίσεων τεχνητής νοημοσύνης και εικονικούς βοηθούς τους τελευταίους μήνες ως απάντηση στη φρενίτιδα για το ντεμπούτο πέρυσι του ChatGPT chatbot του OpenAI, το οποίο μπορεί να παρέχει ανθρώπινες γραπτές απαντήσεις σε ερωτήσεις και άλλα μηνύματα.

Οι εταιρείες έχουν δημοσιεύσει ελάχιστες πληροφορίες μέχρι στιγμής σχετικά με τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που σχεδιάζουν να επιβάλουν σε αυτά τα συστήματα, καθιστώντας την απόφαση της Meta για τις πολιτικές διαφημίσεις μία από τις σημαντικότερες επιλογές πολιτικής τεχνητής νοημοσύνης του κλάδου που έχει έρθει στο φως μέχρι σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ