Παπουτσάνης: Άνοδος 45% στον κύκλο εργασιών το α' τρίμηνο

 Παπουτσάνης: Άνοδος 45% στον κύκλο εργασιών το α' τρίμηνο

Η αξία των εξαγωγών ανήλθε σε 11,1 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 74% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 83%.

 

Αύξηση 45% καταγράφει ο κύκλος εργασιών το Α' Τρίμηνο του 2022 με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 14,9 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη μερική επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό, διπλασιασμό των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και τέλος στην ενίσχυση των παραγωγών για τρίτους.

Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης, μία εκ των μεγαλύτερων παραγωγών σαπουνιών στην Ευρώπη, ανήλθε σε 11,1 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 74% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 83%.

Όσον αφορά τη συνεισφορά των τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 16% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 46% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει οριακή μείωση κατά 3% συγκρινόμενη με ένα υψηλό πρώτο τρίμηνο του 2021, όταν η Εταιρεία ξεκίνησε να εξυπηρετεί απευθείας τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής, αλλά κυρίως λόγω της σημαντικής πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο δίμηνο του 2022 οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης σημείωσαν πτώση της τάξεως του 8%, ενώ και η πρόβλεψη του Μάρτιου είναι αρνητική. Η Παπουτσάνης έχει αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της στις κατηγορίες αυτές, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της πτώσης που προέρχεται από τη μείωση της καταναλωτικής ζήτησης, και το δυνατό πλάνο πίσω από τα επώνυμα προϊόντα μας επιτρέπει να προσδοκούμε ένα δυναμικό β' τρίμηνο.

Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2021. Η κατηγορία αυτή την αντίστοιχη περσυνή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της πανδημίας ενώ φέτος οι σχετικές πωλήσεις ενισχύονται και στην Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό.

Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 14% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και τη συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 106% το 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρίας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι από το δεύτερο μισό του 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας διπλασιάζοντας το παραγωγικό δυναμικό της εταιρίας σε αυτά τα προϊόντα. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν εξειδικευμένα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.

Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Παρά τις συνεχιζόμενες αναταράξεις εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας αλλά και της επίδρασης των γεωπολιτικών εξελίξεων, και κατά το Α' Τρίμηνο του 2022 πετύχαμε σημαντική ενίσχυση του κύκλου εργασιών μας. Η εξαιρετική πορεία των εξαγωγών με την πολύ μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα ξενοδοχειακά προϊόντα και την ενίσχυση των βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνομαζών, επιβεβαιώνουν τη σημαντική θέση της Παπουτσάνης στον κλάδο σε διεθνές επίπεδο. Επιπρόσθετα οι αυξημένες πωλήσεις στα προϊόντα τρίτων και η ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων μας στη λιανική με νέα και καινοτόμα προϊόντα, όπως είναι το νέο κρεμοσάπουνο Natura Advanced Protect, ενισχύουν περαιτέρω τη θέση μας. Συνεχίζουμε πάντα σύμφωνα με το επενδυτικό μας πλάνο στοχεύοντας σε υψηλές αποδόσεις για το σύνολο της χρονιάς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ