Λατινική Αμερική και Βρετανία το νέο εξαγωγικό στοίχημα της "ΔΩΔΩΝΗ"

Λατινική Αμερική και Βρετανία το νέο εξαγωγικό στοίχημα της "ΔΩΔΩΝΗ"

Η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας καταγράφει χρόνο με το χρόνο ανοδική πορεία

Το στοίχημα της εισόδου των προϊόντων της στα ράφια των σούπερ μάρκετ χωρών της Λατινικής Αμερικής φαίνεται πως κερδίζει η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Μιχάλης Παναγιωτάκης «εφέτος ξεκινήσαμε εξαγωγές στη Λατινική Αμερική και συγκεκριμένα σε Αργεντινή, Ουρουγουάη, Χιλή και Παναμά, ενώ τον Φεβρουάριο που μας πέρασε η επώνυμη φέτα μας και το Χαλούμι ΔΩΔΩΝΗ βρίσκονται σε όλα τα καταστήματα Marks & Spencer στο Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που μας κάνει ιδιαιτέρα περήφανους, αφού η συγκεκριμένη αλυσίδα πριν επιλέξει τον εκάστοτε προμηθευτή, εφαρμόζει εξαιρετικά αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους από την πρωτογενή παραγωγή μέχρι το ράφι».

Ο ίδιος προσθέτει ότι η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας καταγράφει χρόνο με το χρόνο ανοδική πορεία και αυτό είναι κάτι που χαροποιεί τη διοίκηση. «Φέτος η εξαγωγική δραστηριότητα της ΔΩΔΩΝΗ συνεχίζει την ανάπτυξή της. Πλέον, έχουμε φτάσει να εξάγουμε επώνυμα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο, ειδικά σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Η στόχευση μας στις παραπάνω αγορές, μας έχει δώσει ηγετική θέση στην επώνυμη ΦΕΤΑ ΠΟΠ, σε χώρες όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Αυστραλία, η Αμερική και πολλές άλλες».

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, το 2019, όπως άλλωστε και τα τελευταία 8 χρόνια, οι εξαγωγές της ηπειρώτικης γαλακτοβιομηχανίας κινήθηκαν ανοδικά όχι μόνο με την φέτα ΔΩΔΩΝΗ, αλλά και με το επώνυμο ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι καθώς και με το χαλούμι ΔΩΔΩΝΗ, ενώ το 2020 εκτιμάται ότι θα είναι μία ακόμα πολύ επιτυχημένη χρονιά σε επίπεδο εξαγωγών.

Επενδύσεις 1,5 με 2 εκατ. ευρώ ετησίως

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος. Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Παναγιωτάκης, «σε ετήσια βάση, επενδύουμε τουλάχιστον 1,5 με 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των υποδομών μας, την ενδυνάμωση των εξαγωγών μας και την υλοποίηση έρευνας για την ανάπτυξη νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις διατροφικές τάσεις του σήμερα. Για φέτος, θα παραμείνουμε εντός στόχων, παρά την πανδημία του κορονοϊού, και θα υλοποιήσουμε ως το τέλος του έτους επενδύσεις της τάξης των 2 εκατ. ευρώ και στα 3 εργοστάσια μας. Δεν αποκλίνουμε από το πλάνο μας».

Αναφορικά με τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας την τρέχουσα χρήση, οι εκτιμήσεις της διοίκησης είναι θετικές, ωστόσο είναι νωρίς ακόμα για να υπάρχει σαφής εικόνα για το πως θα κλείσει η χρονιά. «Αυτή η πρωτόγνωρη κρίση σίγουρα θα συνεχίσει να δοκιμάζει τις δυνάμεις όλων μας - μικρών και μεγάλων - σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, αλλά ελπίζω πως όταν τελειώσει ολοκληρωτικά, θα κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία και θα έχουμε κρατήσει τα θετικά από αυτήν την κρίση - να είμαστε προσεκτικοί, αλληλέγγυοι, ενωμένοι, να νοιαζόμαστε για εμάς και τους γύρω μας και να θέτουμε το συλλογικό καλό και την δημόσια ασφάλεια πάνω από τα προσωπικά θέλω και το ατομικό συμφέρον» σημειώνει ο κ. Παπαγιωτάκης.

Σημειώνεται ότι στην ελληνική αγορά συνολικά τα προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ καταγράφουν θετική πορεία, με κυρίαρχους κωδικούς τη φέτα ΔΩΔΩΝΗ, η οποία είναι η πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς 16,4% τον Απρίλιο του 2020 και το στραγγιστό μας γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό, το οποίο καταγράφει μερίδιο αγοράς 12,5% σε μία κατηγορία που κερδίζει διαρκώς έδαφος. Επιπλέον, ιδιαίτερα θετική πορεία ακολουθεί το ημίσκληρο τυρί ΔΩΔΩΝΗ ΤουΤοστ και τα κίτρινα τυριά - γραβιέρα, κεφαλογραβιέρα και κεφαλοτύρι - που ξεχωρίζουν για την γεύση και την ποιότητα τους, αλλά και η φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι.

Πολύ πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε και στο λανσάρισμα του νέου κατσικίσιου γιαουρτιού ΔΩΔΩΝΗ, το οποίο εκτιμάται ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα κερδίσει την προτίμηση του κοινού, καθώς είναι ένα προϊόν υψηλής θρεπτικής αξίας και εξαίρετης ποιότητας, από 100% ελληνικό κατσικίσιο γάλα. «Το συγκεκριμένο προϊόν ήρθε να ενισχύσει την οικογένεια των γιαουρτιών μας, καθώς παρακολουθούμε στενά τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις και προτιμήσεις και δημιουργούμε νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους» τονίζει ο κ. Παναγιωτάκης.