Παπουτσάνης: 49% αύξηση των εξαγωγών στα 15 εκατ. ευρώ

Παπουτσάνης: 49% αύξηση των εξαγωγών στα 15 εκατ. ευρώ

Οι εξαγωγές της εταιρίας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 15 εκατ. ευρώ το 2019, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 49% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 26% κατέγραψε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το 2019, σε σχέση με το 2018. Συγκεκριμένα, η αξία των πωλήσεων της Παπουτσάνης κατά το έτος 2019 ανήλθε σε 30,6 εκατ. ευρώ, έναντι 24,2 εκατ. ευρώ το 2018.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης οφείλεται σε νέες συνεργασίες και διεύρυνση υφισταμένων στον τομέα παραγωγής προϊόντων για τρίτους και σε συνεργασίες στον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Θετική επίδραση στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρίας είχε και η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων σαπωνόμαζας σε αγορές του εξωτερικού.

Οι εξαγωγές της εταιρίας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 15 εκατ. ευρώ το 2019, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 49% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 18% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 30% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 38% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Σημειώνεται ότι η Παπουτσάνης, την πρόσφατη δεκαετία και μεσούσης της οικονομικής κρίσης, υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις, σημειώνοντας την τελευταία τετραετία διψήφια ποσοστά ανάπτυξης που ξεπερνούσαν το 15% ετησίως. Συγκεκριμένα, η αξία των πωλήσεων της εταιρείας το 2010 άγγιζε τα 12,9 εκατ. ευρώ ενώ το 2019 ανήλθε σε 30,6 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε:

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την πορεία του 2019. Το συνεχώς εξελισσόμενο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο μας, οι εμπορικές πρωτοβουλίες και οι σημαντικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε σε διαφορετικούς τομείς, συνεισέφεραν στη σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών, θέτοντας τις βάσεις για τη νέα χρονιά. Με σταθερή και επιτυχημένη την εξωστρεφή στρατηγική των τελευταίων ετών, εστιάζουμε στην ανάπτυξη όλων των προϊοντικών κατηγοριών της Παπουτσάνης. Παράλληλα, επιδιώκουμε τη διατήρηση της δυναμικής της εταιρίας, με στόχο την συνεχή επέκταση του κύκλου εργασιών με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο».