Aνοιγμα σε Κίνα και Κ. Ευρώπη από την Celestyal Cruises

Aνοιγμα σε Κίνα και  Κ. Ευρώπη από την Celestyal Cruises

Επιδιώκοντας το άνοιγμα στην αγορά της Ασίας, η ελληνική εταιρεία έχει ήδη προσαρμόσει στα δύο πλοία της που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο, τις παρεχόμενες υπηρεσίες της στην κινεζική κουλτούρα

Στην αγορά της Ασίας και της Κεντρικής Ευρώπης, όπου αναμένει, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, 50% αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας για το 2018, στρέφει το ενδιαφέρον της η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal Cruises.

Επιδιώκοντας το άνοιγμα στην αγορά της Ασίας, η ελληνική εταιρεία έχει ήδη προσαρμόσει στα δύο πλοία της που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο, τις παρεχόμενες υπηρεσίες της στην κινεζική κουλτούρα, ενώ έχει προσλάβει και το κατάλληλο προσωπικό, καθώς οι Κινέζοι δεν είναι προσαρμοσμένοι σε αυτό τον τρόπο διακοπών, δεν μιλάνε αγγλικά, ενώ η κουζίνα διαφέρει σε πολλά στάδια από την ευρωπαϊκή ή την ελληνική.

Σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε το μεσημέρι στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και πρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA Europe), Κυριάκος Αναστασιάδης, παρουσιάζοντας τον απολογισμό του 2017 και των νέων σχεδίων της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια, τόνισε ότι ο αριθμός των επιβατών της εταιρείας το 2017 κλείνει με θετικό πρόσημο για την Celestyal Cruises, καθώς διατηρήθηκε στους 100.000, ενώ με τη δραστηριοποίηση των δύο πλοίων στο Αιγαίο, Celestyal Olympia και Celestyal Nefeli, πραγματοποιήθηκαν 598.000 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.

Είπε ότι στόχος για το 2018 είναι ο αριθμός των επιβατών να αυξηθεί κατά 50% στην ευρωπαϊκή αγορά (Ευρώπη Ηνωμένο Βασίλειο), στην Ασία κατά 50% και στις ΗΠΑ κατά 10%.

Πρόσθεσε ότι η εταιρεία για να μπορέσει να αναπτύξει τις συγκεκριμένες αγορές, προχώρησε στο άνοιγμα γραφείων με εμπορικούς διευθυντές σε Γαλλία, Κίνα και Ηνωμένες Πολιτείες.

«Όσο και καλό να θεωρείς τον εαυτό σου, η αλήθεια θα είναι να είσαι καλός αν σε αναγνωρίσει ένας τρίτος και αυτή η αναγνώριση της celestyal cruises ήρθε το 2017 από την παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας (Gruise Critic Editor's Picks), όπου βραβεύθηκε με τα καλύτερα σχόλια από τους ξένους επιβάτες, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της» δήλωσε ο κ. Αναστασιάδης.

Πρόσθεσε επίσης, ότι για μια εταιρεία είναι διαφορετικό να πάει σε μια χώρα και να πει. «Ξέρεις είμαι η celestyal cruises και θέλω να μου πουλήσεις κρατήσεις. Ωραία θα σου πουν. Κάνε πρώτα την κρουαζιέρα να δούμε πως θα πάει και μετά θα αρχίσω να σε προωθώ».

Λιμενικές υποδομές για την ανάπτυξη του κλάδου

Ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal, αναφερόμενος στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, είπε ότι η χώρα μας θα πρέπει να αναπτύξει τις υποδομές σε τουλάχιστον έξι λιμάνια, για να μπορούν να υποδεχθούν νέα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, καθώς μέσα στα επόμενα, περίπου 10 χρόνια, θα εμφανιστούν 75 νέα κρουαζιερόπλοια με δυνατότητες μεταφοράς 4.500 επιβατών και με πλήρωμα 3.000 ναυτικούς.

Σημείωσε ότι το 2016 και το 2017 ήταν δύσκολες χρονιές για την κρουαζιέρα, καθώς μειώθηκαν οι προσεγγίσεις των πλοίων, ωστόσο η Celestyal Cruises δεν μείωσε ούτε τις προσεγγίσεις, ούτε τις δραστηριότητές της.

Συμπλήρωσε ότι από το 2015 η εταιρεία αυξάνει τους προορισμούς στην Ελλάδα, ενώ δίνει βάρος και στην τουρκική αγορά, θέλοντας να προσελκύσει ακόμα περισσότερους Τούρκους στα κρουαζιερόπλοια για να γνωρίσουν την Ελλάδα.

«Εάν καταφέρουμε να προσελκύσουμε το 1% του πληθυσμού της Τουρκίας, θα χρειαστεί να διπλασιάσουμε τον στόλο μας. Επίσης, δεν θέλουμε να πηγαίνουμε ξένους στην Τουρκία, αλλά να φέρνουμε Τούρκους στην Ελλάδα και αυτό θα επηρεάσει θετικά τις τοπικές κοινωνίες και θα φέρει ανάπτυξη στον τουρισμό» είπε.

Είπε ότι η φέτος η εταιρεία θα έχει νέο 7ημερο ταξίδι με τίτλο «Ειδυλλιακό Αιγαίο» το οποίο περιλαμβάνει διανυκτέρευση σε δυο νησιά (Μύκονο και Σαντορίνη) με στόχο οι επισκέπτες να τα ανακαλύψουν περισσότερο και να ξοδέψουν περισσότερο χρήμα σε αυτά.

Επιπροσθέτως τόνισε, ότι αυξάνονται και οι προσεγγίσεις στη Μήλο, όπου το πλοίο θα παραμένει όλη την ημέρα. Ειδικότερα, το 2017 έγιναν 9 προσεγγίσεις στο κυκλαδίτικο νησί, το 2018 θα φτάσουν τις 24 και το 2019 θα αγγίξουν τις 29.

Ανέφερε ότι προσπάθεια της εταιρείας είναι η επιμήκυνση τη τουριστικής περιόδου, με την αναχώρηση των πλοίων της 20 ημέρες νωρίτερα σε σχέση με το 2016, ενώ στόχος είναι, έως το 2020 περίπου, να πραγματοποιούνται όλο το χρόνο κρουαζιέρες στην Ελλάδα.

Το 2018, τα δρομολόγια της εταιρείας θα παραταθούν για περίπου δύο εβδομάδες με δύο τριήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» στις 2 και 9 Νοεμβρίου και δύο 4ήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» στις 29 Οκτωβρίου και 5 Νοεμβρίου. Το 2019 προβλέπεται, επίσης, 12% αύξηση των προγραμματισμένων αναχωρήσεων με 100 αναχωρήσεις συνολικά.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο Επιχειρήσεων της εταιρείας, αρχιπλοίαρχο Γεώργιο Κουμπενά, το 2017 η συνολική συνεισφορά της Celestyal Cruises στην ελληνική οικονομία ανήλθε σε 103 εκατ. ευρώ, με 30 εκατ. ευρώ εξ αυτών να αφορούν άμεσες λειτουργικές δαπάνες, ενώ δαπανήθηκαν 5,5 εκατ. ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις (τρόφιμα/ποτά) και 3 εκατ. ευρώ, για έξοδα προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό.