Τα νέα σχέδια του ομίλου Φουρλή

Νέο concept στην λιανική προωθεί ο mr. IKEA

Τα νέα σχέδια του ομίλου Φουρλή

Σε μεγαλύτερη διασπορά δραστηριοτήτων στοχεύει ο όμιλος Fourlis, η διοίκηση του οποίου διερευνά επέκταση με νέο concept από την αγορά του λιανεμπορίου, παράλληλα με την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου του στο real estate (Sofia Ring Mall, Ρέντη, Οινόφυτα) η αποτίμηση του οποίου έχει βελτιωθεί προσεγγίζοντας τον «στόχο», όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν χθες ανώτατα στελέχη της εισηγμένης, στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων. Δεδομένου ότι η εκδήλωση έλαβε χώρα μία ημέρα μετά την επίτευξη συμφωνίας για την Ελλάδα στο Eurogroup της Πέμπτης, η διοίκηση του ομίλου Fourlis εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξη.

 

«…Μεγάλο μέρος της αβεβαιότητας δεν υπάρχει πια» είπε ο Βασίλης Φουρλής, πρόεδρος του ομίλου Fourlis. Πρόσθεσε πάντως ότι στη λιανική το κλίμα υπαγορεύει εν πολλοίς το περιορισμένο εισόδημα των πολιτών, κατάσταση που θα παραμείνει για ορισμένα χρόνια. «…Κατά πάσα πιθανότητα δόθηκε μια ακόμη ευκαιρία στην Ελλάδα» σημείωσε από την πλευρά του o Απόστολος Πεταλάς, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fourlis. Αναφερόμενοι στις προτεραιότητες του ομίλου στο νέο περιβάλλον συμπεριέλαβαν τα εξής: βελτίωση μεριδίου αγοράς και αύξηση πωλήσεων, αναβάθμιση ψηφιακών τεχνολογιών, ισχυροποίηση της αυτοδέσμευσης των εργαζομένων οι οποίοι θα ξεπεράσουν τους 4.000 φέτος, σχεδιασμό της στρατηγικής με ορίζοντα το 2025 και διασφάλιση ικανοποιητικής απόδοσης για τους μετόχους κάτι που μεταξύ άλλων σημαίνει υποστήριξη της μερισματικής πολιτικής που επανενεργοποιήθηκε με την έγκριση επιστροφής κεφαλαίου στους μετόχους ύψους 0,10 ευρώ ανά μετοχή, όπως ενέκρινε χθες η γενική συνέλευση. Ποιοι είναι οι στόχοι Η στρατηγική του ομίλου προβλέπει επίσης ενίσχυση της δραστηριότητας στο εξωτερικό, απ’ όπου σήμερα αντλείται περίπου 65% του τζίρου και 50% της κερδοφορίας. Σύμφωνα με τον κ. Φουρλή στη νέα ψηφιακή οικονομία θα επιβιώσουν εταιρείες με χαμηλά κόστη, ανταγωνιστικά προϊόντα και άλλη φιλοσοφία. Ο ίδιος δε φέρεται να διερευνά επέκταση με νέο concept από κλάδο στον χώρο της λιανικής (πέραν του οικιακού εξοπλισμού και των αθλητικών ειδών), το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα καλύτερης διασποράς -κινδύνου και αποδόσεων στη δραστηριότητα του ομίλου. Αναφορικά με τις οικονομικές επιδόσεις, προβλέπεται βελτίωση στο β’ τρίμηνο, ενώ η προσδοκώμενη ανάκαμψη του οικονομικού κλίματος, σε συνέχεια της απόφασης του Eurogroup, θα αποτελέσει πρόκριμα για υπερκάλυψη των στόχων της διοίκησης.

Πηγή: Ναυτεμπορική

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ