Το ελληνικό νερό στα ράφια 14 χωρών όλου του κόσμου

Το ελληνικό νερό στα ράφια 14 χωρών όλου του κόσμου
Επέκταση στην εγχώρια και διεθνή αγορά εμφιαλωμένου νερού επιχειρεί η εταιρεία ΑΗΒ Group ΑΕ διεκδικώντας το δικό της μερίδιο σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η ΑΗΒ Group ΑΕ είναι 100% ελληνική εταιρία η οποία ιδρύθηκε το 1996 και εισήλθε στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013, με την κατασκευή σύγχρονης ελληνικής μονάδας εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού «Θεόνη», στο χωριό Βατσουνιά, του νομού Καρδίτσας.

Όραμα του ιδρυτή της εταιρείας Βασίλη Τσέλιου και των συνεργατών του ήταν η δημιουργία μιας καινοτόμου επιχείρησης εμφιάλωσης των νερών της πηγής Γκούρας, σε μία μονάδα αυστηρών διεθνών προδιαγραφών που σέβεται το περιβάλλον και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας.

Η εμφιάλωση του νερού πραγματοποιείται σε μία υπερσύγχρονη μονάδα που απασχολεί 40 άτομα προσωπικό, κυρίως από την τοπική κοινωνία, και λειτουργεί σε πλήρη εναρμόνιση με το φυσικό περιβάλλον. Η μονάδα εγκαινιάστηκε το 2013, με αυτοχρηματοδοτούμενη επένδυση 5 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία, όπως αναφέρθηκε, προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 7-10 εκατ. ευρώ που θα ολοκληρωθούν το 2017 και θα έχουν ως αποτέλεσμα τον τετραπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας της εταιρείας, ώστε να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, καθώς και στην επέκταση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου με γυάλινες συσκευασίες και ανθρακούχο νερό. Σημειώνεται ότι η δυνατότητα παραγωγής της εταιρείας είναι 20.000 φιάλες την ώρα και 180 εκατ. φιάλες ετησίως.

Με επίκεντρο την ανάπτυξη της διεθνούς αγοράς, η ΑΗΒ Group εξάγει το νερό «Θεόνη» σε 14 χώρες, με στόχο οι εξαγωγές της να αγγίξουν το 40% της παραγωγής. Η εταιρεία έχει πετύχει το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» να βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ 14 χωρών της Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας

Αναλυτικότερα, στη διεθνή αγορά, οι εξαγωγές της εταιρείας σημειώνουν συνεχή ανοδική πορεία, με το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» να απολαμβάνεται ήδη από καταναλωτές σε ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ισραήλ. Η εταιρεία έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με ηγετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, όπως Supermarchés MATCH, τα DEEN Supermarkten, ενώ έχει σταθερή παρουσία στις σημαντικότερες εγχώριες και διεθνείς εκθέσεις τροφίμων & ποτών, όπως Food Expo, Anuga, Gulfood, Sia κα.Τ

Ταυτόχρονα η εταιρεία επεκτείνεται δυναμικά στην εγχώρια αγορά, με 20.000 σημεία λιανικής πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα ορισμένων από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της εγχώριας αγοράς ενώ εισέρχεται δυναμικά και στον χώρο εστίασης.

Επίσης, η εταιρεία έχει αποσπάσει διεθνείς διακρίσεις ανώτερης γεύσης και ποιότητας. Συγκεκριμένα, το 2016 το «Θεόνη» κατέκτησε την κορυφαία θέση ανώτερης γεύσης και ποιότητας στον 26ο διεθνή διαγωνισμό Berkley Springs, τον παλαιότερο και σημαντικότερο διαγωνισμό γευσιγνωσίας νερού, κερδίζοντας το Χρυσό Βραβείο ανάμεσα σε πλέον 700 συμμετοχές από ολόκληρο τον κόσμο. Αν και ξεκίνησε στην αγορά μόλις τον Απρίλιο του 2013, αυτή ήταν η 6η διεθνής διάκριση για το «Θεόνη» που έχει ήδη τιμηθεί με χρυσά βραβεία ανώτερης γεύσης στους διακεκριμένους ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς «iTQi» (2014, 2015), «Monde Selection» (2015, 2016) και «DLG» (2016).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ