ΔΕΗ: Μειώσεις στα τιμολόγια τον Αύγουστο

Το “πράσινο” οικιακό τιμολόγιο διαμορφώνεται στα 0,15153 Euro/kWh
Μειωμένα είναι τα τιμολόγια της ΔΕΗ τον Αύγουστο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, παρά την αύξηση της χονδρεμπορικής τιμής τον περασμένο μήνα.
Συγκεκριμένα, η τιμή του κυμαινόμενου Γ1/Γ1Ν πράσινου οικιακού τιμολογίου μειώνεται στα 0,15153 €/kWh, με τη ΔΕΗ να εφαρμόζει έκπτωση 12,5% στη βασική τιμή και να απορροφά την αύξηση κατά 17,7% στη χονδρεμπορική τιμή του Ιουλίου. Στις ζώνες χαμηλής χρέωσης, η τιμή του πράσινου τιμολογίου διαμορφώνεται σε 0,12786 €/kWh και έτσι οι πελάτες της ΔΕΗ που έχουν διζωνικούς μετρητές, μπορούν να επωφελούνται από επιπλέον χαμηλότερες τιμές τις ώρες χαμηλότερης χρέωσης.
Αντίστοιχα, η τιμή του κίτρινου κυμαινόμενου τιμολογίου ΔΕΗ myHome4all μειώνεται στα 0,13898 €/kWh, με τη ΔΕΗ να εφαρμόζει έκπτωση 22% στη βασική τιμή.
Στα μπλε τιμολόγια, σύμφωνα με όσα σημαίνει η εταρεία, «η ΔΕΗ διατηρεί και για τον Αύγουστο σταθερές και ανταγωνιστικές τιμές. Η τιμή του 12μηνου προγράμματος myHomeEnter διαμορφώνεται στα 0,145€/kWh, ενώ το ψηφιακό πρόγραμμα myHomeOnline διατίθεται στα 0,142€/kWh. Για τους πελάτες με διζωνικό μετρητή, το πρόγραμμα myHomeEnterTwo προσφέρει τιμή 0,095€/kWh στις ώρες χαμηλής χρέωσης.
«Χωρίς προϋποθέσεις, με χαμηλό πάγιο και δυνατότητα περαιτέρω εξοικονόμησης μέσω των ζωνών χαμηλής κατανάλωσης, τα μπλε τιμολόγια της ΔEΗ παραμένουν σταθερή και αξιόπιστη επιλογή για κάθε νοικοκυριό», αναφέρει η ΔΕΗ και προσθέτει:
«Η ΔEΗ προχωρά σε μια επιπλέον καλοκαιρινή προωθητική ενέργεια για όλους τους πελάτες της στο Γ1/Γ1Ν τιμολόγιο. Διατηρεί για τους επόμενους 2 μήνες σταθερό το όριο του πρώτου κλιμακίου κατανάλωσης στις 500 kWh. Με τη διατήρηση του υφιστάμενου ορίου, οι πελάτες της ΔEΗ συνεχίζουν να έχουν ευνοϊκή τιμολόγηση για μεγαλύτερο μέρος της μηνιαίας τους κατανάλωσης.
Παράλληλα, οι πελάτες της ΔEΗ εφόσον έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τον προηγούμενο λογαριασμό και έχουν την υπηρεσία myΔEΗ, μπορούν να επωφεληθούν από επιπλέον έκπτωση.
«Η ΔEΗ τοποθετεί σταθερά τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο, προσφέροντας ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, ταχύτερη εξυπηρέτηση μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια, αλλά και μία ολοκληρωμένη, πολυεπίπεδη ψηφιακή εμπειρία, με εργαλεία και υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητα».