Επεισόδια στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο - Έκλεισαν οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας

 Επεισόδια στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο - Έκλεισαν οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας

Eπεισόδια στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο με την αστυνομία να κάνει χρήση δακρυγόνων και χημικών
Η διαδήλωση που πραγματοποιήθηκε από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενάντια στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Το συλλαλητήριο ξεκίνησε από τα Προπύλαια. Αστυνομικοί επιχείρησαν να εμποδίσουν τους συμμετέχοντες στην πορεία να κινηθούν προς την Αμαλίας και να αποκλείσουν την κυκλοφορία.
Έγινε ρίψη χημικών και δακρυγόνων, κατά το συλλαλητήριο, ενώ η αστυνομία χρησιμοποίησε αντλίες νερού για να διαλύσει το πλήθος.

Στην πορεία συμμετείχαν περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί.

Κυκλοφοριακά προβλήματα παρατηρήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας, με την Πανεπιστημίου να έχει κλείσει και τη Σταδίου μποτιλιαρισμένη.

Υπενθυμίζεται ότι κρίθηκε παράνομη η απεργία-αποχή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) από κάθε αξιολόγηση.

Την δικαστική απόφαση ανακοίνωσε στο Twitter η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, γράφοντας «προχωράμε στην αξιολόγηση που αποτελεί σημαντική παράμετρο για τη συνολική αναβάθμιση της εκπαίδευσης».

Κατεπείγουσα αγωγή είχε καταθέσει η υπουργός Παιδείας κατά των Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» που στοχεύει στη μη εφαρμογή του ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων νόμου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ