Reuters: Η Daimler στοχεύει σε οχήματα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

Reuters: Η Daimler στοχεύει σε οχήματα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων Daimler ανακοίνωσε σήμερα ότι θέτει αυστηρότερους στόχους στις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα.

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας που κατέχει και την μάρκα Mercedes, είναι η επίτευξη ουδέτερης παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως μέχρι το 2022, αναφέρει το Reuters.

"Τώρα πηγαίνουμε για παγκόσμια παραγωγή ουδέτερου άνθρακα έως το 2022", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Όλα Καλένιους, προσθέτοντας ότι ο στόχος περιλαμβάνει και την παραγωγή μπαταριών.


Ο στόχος του άνθρακα είχε προηγουμένως εφαρμοστεί στην Ευρώπη.

Η Daimler έχει ήδη υπογράψει προκαταρκτική μη δεσμευτική συμφωνία με τη Volvo Trucks για την ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία συστημάτων κυψελών καυσίμου για βαρέα οχήματα.

Η Daimler θα ενοποιήσει όλες τις τρέχουσες δραστηριότητες κυψελών καυσίμου στην κοινή επιχείρηση. Ο Όμιλος Volvo θα αποκτήσει το 50% στην κοινοπραξία.

Η κοινοπραξία θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη και αυτόνομη οντότητα, με την Daimler Truck AG και τον Όμιλο Volvo να συνεχίζουν να είναι ανταγωνιστές σε όλους τους άλλους τομείς δραστηριότητας, ανέφεραν οι εταιρείες.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, θα διερευνήσει την πιθανότητα βαθύτερης συνεργασίας με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας Daimler, δήλωσε ο πρόεδρος της Geely, Λι Σουφού.

Η Geely κατέχει μερίδιο 9,69% στην Daimler που εδρεύει στη Στουτγάρδη από το 2018. Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν μια επιχείρηση με έδρα την Κίνα για την κατασκευή ηλεκτρικών Smart αυτοκινήτων και μια ξεχωριστή επιχείρηση premium μοντέλων. Επένδυσαν επίσης στη Volocopter, μια εταιρεία που κατασκευάζει ταξί.

Η Geely θα "λανσάρει επίσης πολλά νέα προϊόντα και υπηρεσίες στις αγορές μας σε όλο τον κόσμο" φέτος, δήλωσε ο Λι σε δήλωσή του στο Reuters. Η Geely σχεδιάζει να λανσάρει δικά της αυτοκίνητα στην Ευρώπη φέτος.

Ο Λι είπε επίσης ότι η κινεζική αγορά αυτοκινήτων επιστρέφει στην κανονικότητα και η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού αυτοκινήτων είναι "προσωρινή και διαχειρίσιμη".