Ποιοι είναι οι millennials και πώς επηρεάζουν το λιανεμπόριο

Το καταναλωτικό προφίλ της γενιάς των καταναλωτών της επόμενης δεκαετίας σκιαγραφεί πρόσφατη έρευνα

Ποιοι είναι οι millennials και πώς επηρεάζουν το λιανεμπόριο

 

Ριζικές αλλαγές στο λιανεμπόριο αναμένεται να φέρουν τα επόμενα χρόνια οι millennials.

Οι Millennials είναι η γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000. Είναι νέοι, «εθισμένοι» στην τεχνολογία και σε σημαντικό ποσοστό άνεργοι και ως εκ τούτου με χαμηλότερη αγοραστική δύναμη.

Το αποτέλεσμα; Οι αλυσίδες καταστημάτων πρέπει να εμπλουτίσουν τη γκάμα των προϊόντων τους με νέα καινοτόμα προϊόντα, εάν θέλουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των millennials. Διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν μια πολύ δυναμική κατηγορία καταναλωτών, οι οποίοι αποτελούν το 20% με 25% του αγοραστικού κοινού.

Το καταναλωτικό προφίλ της γενιάς των καταναλωτών της επόμενης δεκαετίας σκιαγραφεί πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Χαρακτηριστικό είναι ότι αν και για την πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό 63% επί του συνόλου οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν κατάστημα σουπερμάρκετ, μόλις για το 44% των xennials ισχύει το ίδιο και μόλις για 36% των millennials. Ενώ στο σύνολο η πλειοψηφία προτιμάει σε ποσοστό 57% περισσότερες προσφορές παρά χαμηλές τιμές στους millennials και στους xennials μόνο μία μειοψηφία 31% και 29% αντίστοιχα επιθυμεί το ίδιο.

Αντίστοιχη είναι και η τάση για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με το ποσοστό των καταναλωτών που επιλέγει κατάστημα σουπερμάρκετ βάση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας να είναι 43% και τα ποσοστά στους millennials και στους xennials να πέφτουν στο 17% και 25% αντίστοιχα.

Η γενιά των Millennials καταδεικνύει το διαφορετικό και ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο έχει ενηλικιωθεί είναι ότι όλο και περισσότερο απομακρύνεται από την τηλεοπτική διαφήμιση, επιλέγοντας εναλλακτικά μέσα, όπως η επικοινωνία μέσω texting σε ποσοστό 49% και μέσω social media σε ποσοστό 43%.