Μελέτη SOCIAL RETURN ON INVESTMENT: Μία πρωτοβουλία της Lidl Ελλάς

Μελέτη SOCIAL RETURN ON INVESTMENT: Μία πρωτοβουλία της Lidl Ελλάς

Τον Απρίλιο του 2015 η εταιρία διέθεσε στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ακίνητό της στη Νέα Μάκρη για να χρησιμοποιηθεί ως Κέντρο Στήριξης του Οργανισμού

Για κάθε 1 € που επενδύθηκε, από 1 Απριλίου 2015 έως 31 Δεκεμβρίου 2019, από τη Lidl Ελλάς στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Νομού Αττικής, έχουν δημιουργηθεί 2,4 € κοινωνικού οφέλους, μέσω όλων των δραστηριοτήτων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», που υποστηρίζονται από το Κέντρο Στήριξης. Αυτό προκύπτει από τη μελέτη Social Return on Investment (SROI) για το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Νομού Αττικής, την οποία σύμφωνα με ανακοίνωση της διενήργησε η Lidl Ελλάς, για το διάστημα από 1 Απριλίου 2015 έως και 31 Δεκεμβρίου 2019, με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξάγοντας μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focus groups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους.

Η μελέτη περιλαμβάνει τις σημαντικότερες επιδράσεις που προκύπτουν για τα παιδιά που μεγαλώνουν στα 5 αυτά σπίτια από το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει το ΧτΠ (π.χ. σίτιση, διαμονή, ψυχολογική υποστήριξη, εκπαίδευση, ψυχαγωγία κ.α.)

Τον Απρίλιο του 2015 η εταιρία διέθεσε στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ακίνητό της στη Νέα Μάκρη για να χρησιμοποιηθεί ως Κέντρο Στήριξης του Οργανισμού, καλύπτοντας και τα λειτουργικά του έξοδα. Λειτουργεί καθημερινά, είναι στελεχωμένο με ψυχολόγο, κοινωνική λειτουργό, αποθηκάριο και παρέχει υλική, κοινωνική, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά και οικογένειες. Ακόμη, μέσω του Κέντρου Στήριξης, προσφέρεται η δυνατότητα στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» να αποθηκεύει και να διανέμει φρέσκα, καταψυγμένα προϊόντα και είδη πρώτης ανάγκης σε οικογένειες της περιοχής που βρίσκονται σε ανάγκη, στα 5 σπίτια* του Οργανισμού στον Νομό Αττικής, αλλά και σε τρίτους φορείς κοινωνικής υποστήριξης, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.

Όπως εξηγεί η Lidl ο λόγος που η εταιρία προχώρησε στη συγκεκριμένη μελέτη είναι για να κατανοήσει τις αλλαγές που επήλθαν στις ζωές των ανθρώπων από την εμπλοκή τους σε δραστηριότητες του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Νομού Αττική, για να μπορέσει να ιεραρχήσει τα σημαντικότερα αποτελέσματα κοινωνικής αξίας, αλλά και για να αποδώσει μία ποσοτικοποιημένη νομισματική αξία σε αυτά τα αποτελέσματα.