Vivartia: Προχωρά το deal με Μεβγάλ
Μιλώντας σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του τύπου ο κ. Αρτινός τόνισε ότι βούληση της Vivartia, είναι να ολοκληρώσει την εξαγορά του 43% της Μεβγάλ ενώ αναμένει την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη συγκέντρωση θα απασχολήσει την Ολομέλεια της Ανεξάρτητης Αρχής στις 4 Νοεμβρίου, οπότε και έχει ορισθεί να εξετασθεί η συγκέντρωση και ο φάκελος που έχει κατατεθεί.
Πληροφορίες απάντως αναφέρουν ότι έχουν εμφανιστεί σημαντικά εμπόδια στην ολοκλήρωση του deal από την πλευρά του μεγαλομετόχου της Μεβγάλ κ. Πέτρου Παπαδάκη και του ποσού που θα πάρει για να αποχωρήσει από την εταιρία. Αν και στην αρχή –όπως είχε ανακοινωθεί ο σημερινός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της βορειοελλαδίτικης γαλακτοβιομηχανίας θα παρέμενε στη διοίκηση μετά την εξαγορά, εντούτοις τα πράγματα φαίνεται να άλλαξαν.
Να σημειωθεί ότι η ΔΕΛΤΑ Τροφίμων, θυγατρική της Vivartia, υπέγραψε προσύμφωνο για να εξαγοράσει ποσοστό 43% της ΜΕΒΓΑΛ από την οικογένεια Παπαδάκη - Χατζηθεοδώρου. Σε συνδυασμό με το 14,8% που ήδη κατείχε η Δέλτα, ο όμιλος της Vivartia -στην περίπτωση που τελικά ολοκληρωθεί η συμφωνία -θα ελέγχει πλέον το 57,8% της ΜΕΒΓΑΛ.
Το τίμημα της εξαγοράς για το 43% συμφωνήθηκε στα 4,5 εκατομμύρια ευρώ και θα καταβληθεί έπειτα από την εξόφληση υποχρεώσεως της ΜΕΒΓΑΛ προς τη ΔΕΛΤΑ ύψους 3,8 εκατομμυρίων ευρώ.
Ιδιαίτερα καλές οι πωλήσεις του "φρέσκου γάλακτος"
Μέσα σε λίγες ώρες το "φρέσκο γάλα" της Vivartia "εξαφανίζεται" από τα ψυγεία των φούρνων και των μίνι μάρκετ που διατίθεται.Αυτό υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia, κ. Γιάννης Αρτινός, ο οποίος έκανε λόγο για μεγάλη ζήτηση του προϊόντος.Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το διάστημα Ιουνίου- Αυγούστου, οι πωλήσεις της κατηγορίας φρέσκο γάλα στον κλάδο κατέλαβαν το 58,8% επί των συνολικών πωλήσεων ενώ οι πωλήσεις του υψηλής παστερίωσης υποχώρησαν στο 41,2%.Σε ό,τι αφορά το Φρέσκο Γάλα Ημέρας της εταιρείας ο κ. Αρτινός ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή το προϊόν διανέμεται σε περιορισμένες ποσότητες στην περιοχή της Αττικής ( 10.000 τεμάχια του 1 λίτρου) και η τιμή του διαμορφώνεται στα 1,4 ευρώ το λίτρο, δηλαδή 5-10% χαμηλότερα από την τιμή που πωλείται σήμερα το φρέσκο γάλα της ΔΕΛΤΑ διάρκειας 7 ημερών.
Συγχρόνως, η διεθνοποίηση της εταιρείας προχωράει με αμείωτους ρυθμούς και ήδη τα προϊόντα και οι υπηρεσίες βρίσκονται σε 38 χώρες ανά τον κόσμο, με αρκετά πρόσφατα παραδείγματα όπως οι εξαγωγές της ΔΕΛΤΑ στην Ιταλία και του ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗ στην Αγγλία και η δημιουργία νέων καταστημάτων εστίασης (GOODY’S, FLOCAFE) στην Αυστραλία, τη Λιβύη, την Αίγυπτο και την Αγγλία.
Αξιοσημείωτη είναι και η πρόοδος που εμφανίζει η ΔΕΛΤΑ στην Ιταλία, σε συνέχεια της ανακοίνωσης της συνεργασίας της με τη Granarolo, έναν από τους μεγαλύτερους Ομίλους γαλακτοκομικών στην Ιταλία. Μέσα σε τέσσερις μήνες και συγκεκριμένα τον Ιούλιο και με διανομή ακόμα υπό ανάπτυξη, κατέκτησε ήδη τη 2η θέση στην αγορά του ελληνικού γιαουρτιού, ξεπερνώντας παίκτες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά για πάνω από 20 χρόνια.