Η Εlpen ανανεώνει το ραντεβού της με τους φαρμακοποιούς

Η Εlpen ανανεώνει το ραντεβού της με τους φαρμακοποιούς
Περισσότεροι από 700 φαρμακοποιοί απ’ όλη την Αττική, τίμησαν τις τρεις συνολικά εκδηλώσεις που πραγματοποίησε το τμήμα Consumer

Health Care της ELPEN τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Το ραντεβού της ELPEN με τους φαρμακοποιούς ανανεώνεται για τον Σεπτέμβριο.

Για την ELPEN, σύμφωνα με δελτίο τύπου της φαρμακοβιομηχανίας, το ελληνικό φαρμακείο αποτελεί σημαντικό άξονα ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, εκδηλώθηκε η αμέριστη στήριξη στο έργο και τη βιώσιμη επαγγελματική δραστηριότητα του φαρμακοποιού, δια στόματος του Θεόδωρου Τρύφων, Αντιπροέδρου ELPEN και της Κίττυς Κυζιρίδου, Διευθύντριας Τμήματος Consumer Health Care.

Συγκεκριμένα ο κ. Τρύφων τόνισε στη διάρκεια των εκδηλώσεων ότι «οφείλουμε να στηρίξουμε το έργο του φαρμακοποιού καθώς αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα των επαγγελματιών Υγείας που προσφέρουν υπηρεσίες στον ασθενή. Στην παρούσα συγκυρία διακυβεύεται η βιώσιμη λειτουργία του ελληνικού φαρμακείου, με μέτρα όπως π.χ. η καθολική συνταγογράφηση με βάση τη διεθνή ονομασία της δραστικής ουσίας, αφού αναμένεται μείωση του κέρδους του έως και κάτω του ενός ευρώ. Η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου μόνο την αθρόα είσοδο ξένων πολυεθνικών γενοσήμων θα ευνοήσει και αυτό θα επιφέρει πολλές αρνητικές συνέπειες και για την εγχώρια παραγωγική φαρμακοβιομηχανία και την Ελλάδα με απώλειες σε θέσεις εργασίας, σε επενδύσεις σε έρευνα και τεχνολογία, σε εκροή κεφαλαίων στο εξωτερικό και κρατικά έσοδα, αλλά και μείωση δαπανών για ιατρική εκπαίδευση και επιμόρφωση και αύξηση της φαρμακευτικής δαπάνης με συνταγογράφηση των on-patent φαρμάκων».

Η κα Κυζιρίδου από την πλευρά της υποστήριξε ότι «απώτερος σκοπός της συνεργασίας μας είναι η παροχή υψηλών επιστημονικών υπηρεσιών στον ασθενή ο οποίος έχει πληγεί από τις αναποτελεσματικές πολιτικές των τελευταίων ετών όπως άλλωστε και το ελληνικό φαρμακείο που το 2014 βρέθηκε υπό μεγάλη πίεση. Τώρα είναι ο κατάλληλος χρόνος να αναδειχθεί η δυναμική του φαρμακείου αξιοποιώντας πέντε καίριες παραμέτρους όπως η οργάνωση και εφαρμογή νέων καινοτόμων διαδικασιών, η ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών κατηγοριών και υπηρεσιών, η συνεχής κατάρτιση και εκπαίδευση, η επιστημονική προσέγγιση και ενημέρωση του ασθενή – καταναλωτή αλλά και ο επαναπροσδιορισμός της θέσης του φαρμακείου στο σύγχρονο ελληνικό κοινωνικοοικονομικό σύστημα».