Η Barbie χάνει την αίγλη της από τα tablet

Η Barbie χάνει την αίγλη της από τα tablet
Τα παραδοσιακά παιχνίδια όπως η Barbie δεν έχουν πλέον ζήτηση. Συνέβη ακόμη και στην κούκλα μύθο σύμφωνα με τη Mattel, που τις

κατασκευάζει, αφού σημείωσε χαμηλότερα κέρδη το β’ τρίμηνο.

Σύμφωνα με το Marketwatch, οι πωλήσεις της Barbie στο δεύτερο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, έπειτα από τη μείωση κατά 14% που είχε σημειωθεί το α’ τρίμηνο.

Ενώ τα συνολικά αποτελέσματα της εταιρείας για το τρίμηνο δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της, ο διευθύνων σύμβουλος Bryan G. Stockton δήλωσε ότι η Mattel είδε βελτίωση στις τάσεις των πωλήσεων. Σημείωσε επίσης ότι η εταιρεία μείωσε τα αποθέματα της και περιόρισε ορισμένες από τις δαπανες της κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου.

Καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για smartphones και tablets οδηγεί σε περιορισμό της ζήτησης για τα παραδοσιακά παιχνίδια, η Mattel πραγματοποίησε υψηλότερες πωλήσεις χάρη στη δυναμική της αμερικανικής γραμμής της American Girl. Η σειρά αυτή κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Συνολικά, τα καθαρά κέρδη του ομίλου διαμορφώθηκαν στο β΄ τρίμηνο στα 28,3 εκατ. δολάρια, ή 8 σεντς ανά μετοχή, χαμηλότερα από τα 73,3 εκατ. δολάρια ή 21 σεντς ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 9,1% στα 1,06 δισ. δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ