Η Barbie χάνει την αίγλη της από τα tablet
![Η Barbie χάνει την αίγλη της από τα tablet](https://www.fpress.gr/media/news/2014/07/17/18159/main/9a6e03f7da253a22d814f98d3d99ed32.jpg)
κατασκευάζει, αφού σημείωσε χαμηλότερα κέρδη το β’ τρίμηνο.
Σύμφωνα με το Marketwatch, οι πωλήσεις της Barbie στο δεύτερο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, έπειτα από τη μείωση κατά 14% που είχε σημειωθεί το α’ τρίμηνο.
Ενώ τα συνολικά αποτελέσματα της εταιρείας για το τρίμηνο δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της, ο διευθύνων σύμβουλος Bryan G. Stockton δήλωσε ότι η Mattel είδε βελτίωση στις τάσεις των πωλήσεων. Σημείωσε επίσης ότι η εταιρεία μείωσε τα αποθέματα της και περιόρισε ορισμένες από τις δαπανες της κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου.
Καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για smartphones και tablets οδηγεί σε περιορισμό της ζήτησης για τα παραδοσιακά παιχνίδια, η Mattel πραγματοποίησε υψηλότερες πωλήσεις χάρη στη δυναμική της αμερικανικής γραμμής της American Girl. Η σειρά αυτή κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Συνολικά, τα καθαρά κέρδη του ομίλου διαμορφώθηκαν στο β΄ τρίμηνο στα 28,3 εκατ. δολάρια, ή 8 σεντς ανά μετοχή, χαμηλότερα από τα 73,3 εκατ. δολάρια ή 21 σεντς ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 9,1% στα 1,06 δισ. δολάρια.