Zημιές 35,8 εκατ ευρώ για την Coca Cola

 Zημιές 35,8 εκατ ευρώ για την Coca Cola
Ζημιές 35,8 εκατ. ευρώ κατέγραψε το α΄ τρίμηνο η Coca Cola HBC, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 1,331 δισ. καταγράφοντας πτώση 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.Ο όγκος των πωλήσεων ανήλθε στα 409,6 εκατ. κιβώτια, καταγράφοντας πτώση 4% σε ετήσια βάση.

Βασικά οικονομικά μεγέθη πρώτου τριμήνου

• Αύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών
• Βελτίωση στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων μας λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων
• Πτώση του όγκου πωλήσεων εξαιτίας του χρονισμού του Καθολικού Πάσχα σε σχέση με πέρυσι, των πρωτοβουλιών προκειμένου να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του όγκου πωλήσεων καθώς και συγκεκριμένων ζητημάτων σε ορισμένες χώρες, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη σταθερή αύξηση των πωλήσεων στη Ρωσία
• Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ευνοήθηκαν από τις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και το ευνοϊκό κόστος των πρώτων υλών, ο αντίκτυπος των οποίων υπεραντισταθμίστηκε από την υψηλότερη από το αναμενόμενο αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και από κάποια έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα σε σχέση με πέρυσι λειτουργικά έξοδα
• Μείωση του κεφαλαίου κίνησης
• Σχέδιο δράσης υπό εξέλιξη με στόχο την πλήρη αντιστάθμιση της μεγαλύτερης του αναμενομένου
αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης για το έτος
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, δήλωσε:
«Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η χρονική συγκυρία του Πάσχα σε σχέση με πέρυσι και άλλες χρονικές συγκυρίες σε συνδυασμό με κάποιες έκτακτες δαπάνες σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας, συνετέλεσαν σε μειωμένα αποτελέσματα. Δεδομένης της εποχικότητας των δραστηριοτήτων μας, το πρώτο τρίμηνο έχει, κατά κανόνα, μικρή συνεισφορά στο σύνολο του έτους και ως εκ τούτου δεν είναι ενδεικτικό των προσδοκόμενων ετήσιωναποτελεσμάτων.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ισχυροποιήσαμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, διατηρώντας ή αυξάνοντας το μερίδιο μας στην πλειοψηφία των αγορών που δραστηριοποιούμαστε. Επιπλέον, οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων συνέχισαν να βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, αυξάνοντας τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο. Επίσης, σημειώσαμε περαιτέρω πρόοδο στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
Παρά τις διαρκώς δύσκολες εμπορικές συνθήκες στις περισσότερες από τις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, οι προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες».
Όπως σημειώνεται, η εταιρία συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της στην αγορά. Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, αύξησε ή διατήρησε τα μερίδιά της σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στην Αυστρία, τη Λευκορωσία, την Ιρλανδία, τη Ρουμανία, τη Σερβία και την Ουκρανία. Στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών αύξησε ή διατήρησε τα μερίδιά της σε όγκο και αξία σε 13 αγορές συμπεριλαμβανομένης της Αυστρίας, της Λευκορωσίας, της Βοσνίας, της Ιρλανδίας, της Ρουμανίας, της Ρωσίας, της Σερβίας, και της Ουκρανίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ