Toyota: Μπαταρίες υψηλής απόδοσης και καινοτομίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

 Toyota: Μπαταρίες υψηλής απόδοσης και καινοτομίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Σκοπεύει να λανσάρει μπαταρίες ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς από το 2026, προσφέροντας μεγαλύτερες αποστάσεις και ταχύτερη φόρτιση

 

Η Toyota θα εισαγάγει μπαταρίες υψηλής απόδοσης, στερεάς κατάστασης και άλλες τεχνολογίες για να βελτιώσει την αυτονομία και να μειώσει το κόστος των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων (EVs), ανακοίνωσε η αυτοκινητοβιομηχανία την Τρίτη.

Ο οδικός χάρτης τεχνολογίας του ιαπωνικού γίγαντα, που καλύπτει πτυχές τόσο ποικίλες όπως η ανάπτυξη μπαταριών επόμενης γενιάς και ο ριζικός επανασχεδιασμός των εργοστασίων, ισοδυναμεί με την πλήρη αποκάλυψη από την αυτοκινητοβιομηχανία του σχεδίου της να ανταγωνιστεί στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όπου υστερεί έναντι των αντιπάλων της με επικεφαλής την Tesla. (ΤΣΛΑ.Ο).

Το σχέδιο έρχεται μια ημέρα πριν από την ετήσια συνάντηση των μετόχων, όπου η διακυβέρνηση και η στρατηγική - συμπεριλαμβανομένης της αργής περιστροφής στα ηλεκτρικά ηλεκτρικά με μπαταρία με μπαταρία υπό τον πρώην CEO Akio Toyoda - θα εξεταστούν εξονυχιστικά.

Η Toyota σκοπεύει να λανσάρει μπαταρίες ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς από το 2026, προσφέροντας μεγαλύτερες αποστάσεις και ταχύτερη φόρτιση.

Αναπτύσσει επίσης μια «τεχνολογική ανακάλυψη» που αντιμετωπίζει προβλήματα ανθεκτικότητας στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης και είπε ότι αναπτύσσει μέσα μαζικής παραγωγής αυτών των μπαταριών, με στόχο την εμπορευματοποίηση το 2027-2028.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης μπορούν να κρατήσουν περισσότερη ενέργεια από τις τρέχουσες μπαταρίες υγρών ηλεκτρολυτών. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι αναλυτές αναμένουν από αυτές να επιταχύνουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.

Ωστόσο, τέτοιες μπαταρίες είναι ακριβές και είναι πιθανό να παραμείνουν έτσι για χρόνια. Η Toyota θα αντισταθμίσει με μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου με καλύτερη απόδοση, μια φθηνότερη εναλλακτική λύση στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που έχουν υιοθετήσει τα EV στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά οχημάτων στον κόσμο.

Η ότι θα παράγει ένα EV με πιο αποδοτική μπαταρία ιόντων λιθίου που προσφέρει αυτονομία 1.000 km (621 μίλια). Συγκριτικά, η έκδοση μεγάλης εμβέλειας του Tesla Model Y που κινείται με ιόντα λιθίου, του EV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, μπορεί να οδηγήσει για περίπου 530 km βάσει των προτύπων των ΗΠΑ.


Ένα EV που τροφοδοτείται από μπαταρία στερεάς κατάστασης θα έχει αυτονομία 1.200 km και χρόνο φόρτισης μόλις 10 λεπτά, ανέφερε η Toyota. Συγκριτικά, το δίκτυο Supercharger της Tesla - το μεγαλύτερο στο είδος του - προσφέρει φόρτιση που ισοδυναμεί με 321 km σε 15 λεπτά.

Η Toyota δεν διευκρίνισε το αναμενόμενο κόστος ή τις απαιτούμενες επενδύσεις για τα σχέδια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ