Google: Περνά στην αντεπίθεση - Έτοιμη η απάντηση στο AI της Microsoft

 Google: Περνά στην αντεπίθεση - Έτοιμη η απάντηση στο AI της Microsoft

H Google βρέθηκε υπό αμφισβήτηση από τότε που οι αντίπαλοι άρχισαν να εκμεταλλεύονται τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη ως εναλλακτικό τρόπο παρουσίασης περιεχομένου από τον Ιστό

Η lphabet της Google αναμένεται να προσθέσει περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα της για να ανταποκριθεί στον πιο πρόσφατο ανταγωνισμό από τη Microsoft Corp, η οποία έχει απειλήσει τη θέση της στην κορυφή της αγοράς διαφήμισης αναζήτησης των σχεδόν 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Μέσω ενός εσωτερικού έργου με την κωδική ονομασία Magi, η Google προσπάθησε να εμφυσήσει την ομώνυμη μηχανή της με γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τεχνολογία που μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις με ανθρώπινη πρόζα και να αντλήσει νέο περιεχόμενο από προηγούμενα δεδομένα.
Η προσπάθεια θα είναι η πιο προσεκτική, καθώς τα στελέχη της Google ανεβαίνουν στη σκηνή στο ετήσιο συνέδριό της I/O στο Mountain View της Καλιφόρνια, κοντά στα κεντρικά γραφεία της. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες του κόσμου και ποια εταιρεία κερδίζει την παγκόσμια αγορά για τη διαφήμιση αναζήτησης, η οποία εκτιμάται από την ερευνητική εταιρεία MAGNA σε 286 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.

Για χρόνια, η κορυφαία πύλη στο Διαδίκτυο, η Google βρέθηκε υπό αμφισβήτηση από τότε που οι αντίπαλοι άρχισαν να εκμεταλλεύονται τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη ως εναλλακτικό τρόπο παρουσίασης περιεχομένου από τον Ιστό.

Πρώτα ήρθε το ChatGPT, το chatbot από το OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft και το οποίο οι παρατηρητές του κλάδου ονόμασαν διαταράκτη της Google. Ακολούθησε το Bing, η μηχανή αναζήτησης της Microsoft που ενημερώθηκε με ένα παρόμοιο επιδέξιο chatbot, το οποίο μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα όπου δεν υπήρχε προφανές αποτέλεσμα στο διαδίκτυο -όπως τι κάθισμα αυτοκινήτου να αγοράσετε για ένα συγκεκριμένο μοντέλο οχήματος.

Η Microsoft τον περασμένο μήνα διαφημίστηκε για τα κέρδη των αμερικανικών μεριδίων για το Bing, τα οποία πρόσφατα αυξήθηκαν σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, οι οποίοι εξακολουθούν να είναι υποβαθμισμένοι από δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google.

Η Microsoft είπε ότι κάθε ποσοστιαία μονάδα μεριδίου που κέρδισε στη διαφήμιση αναζήτησης θα μπορούσε να αντλήσει άλλα 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Ο Sundar Pichai, διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, είπε φέτος ότι η δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης για την απόσταξη σύνθετων ερωτημάτων θα έρθει στην Αναζήτηση Google, περισσότερες προοπτικές, "όπως ιστολόγια από ανθρώπους που παίζουν πιάνο και κιθάρα".
Η Google επιδιώκει επίσης να επαναδιατυπώσει τον ερευνητικό της μανδύα. Στο συνέδριο της Τετάρτης, αναμένεται να ανακοινωθεί ένα πιο ισχυρό μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης γνωστό ως PaLM 2, ανέφερε το CNBC.

Αναμένεται επίσης να παρουσιάσει νέο υλικό για τη σειρά συσκευών Pixel της, ανέφεραν τα μέσα ενημέρωσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ