Έμφαση στην αλυσίδα λιανικής από την Vodafone

Έμφαση στην αλυσίδα λιανικής από την Vodafone

Είκοσι εκατ. καταναλωτές εξυπηρέτησαν τα καταστήματα της Vodafone το 2018.

Η Vodafone ενισχύει τη λιανική της αλυσίδα, με στόχο να συνδυάσει το φυσικό με το ψηφιακό περιβάλλον (phygital) και να φέρει την επόμενη ημέρα στη αγορά. Με γνώμονα την εξυπηρέτηση του πελάτη, επενδύει με συνέπεια στα καταστήματα Vodafone και διαθέτει την καλύτερη εμπορική ομάδα, αλλά και την πιο εξωστρεφή αλυσίδα της αγοράς.

Η συνεχής ανάπτυξη, η μεγάλη προοπτική, αλλά και η δυναμική πορεία των καταστημάτων Vodafone επιβεβαιώθηκε στο ετήσιο συνέδριο της αλυσίδας λιανικής της Vodafone Ελλάδας που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Αθήνα, με τη συμμετοχή δεκάδων συνεργατών της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.

Το 2019 θα είναι ένα έτος ισχυρής ανάπτυξης για την αλυσίδα καταστημάτων Vodafone, στην οποία η εταιρεία επενδύει με συνέπεια, στηρίζεται σε αυτήν και σχεδιάζει το κατάστημα του αύριο, με πυλώνες τη σύγκλιση των υπηρεσιών επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και ΙοΤ και με στόχο τη μεταμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον.

Η αλυσίδα καταστημάτων είναι η καρδιά της Vodafone

«Αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για όλους μας να πάμε στην επόμενη ημέρα και να μεταμορφώσουμε την εμπειρία του πελάτη, βοηθώντας τον να μεταβεί στο ψηφιακό περιβάλλον.

Προχωρούμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό και συνδέουμε τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο, με στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία για τους Έλληνες καταναλωτές. Η αλυσίδα των καταστημάτων Vodafone βρίσκεται στην καρδιά της καθημερινής μας μάχης. H αλυσίδα μας είναι η καρδιά της Vodafone» σημείωσε, απευθυνόμενους στους συνεργάτες της εταιρείας ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, κ. Άρης Γεωργόπουλος.

Στους συνεργάτες της Vodafone μίλησε και ο διεθνούς φήμης brand strategist, Peter Economides, σε μία ομιλία που είχε ως πυρήνα τη φράση #ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο κ. Economides τους κάλεσε να προετοιμαστούν για το μέλλον, να θέσουν υψηλούς στόχους με όραμα για το αύριο και να ξεκινήσουν από τώρα με γερά βήματα.

«Η 4η βιομηχανική επανάσταση ξεκινά και χρειάζεται πια να σκεφτούμε διαφορετικά. Η προσπάθεια αξιοποίησης κάθε επαφής με τον πελάτη σας πρέπει να είναι συνεχής. Αλλά θα πρέπει να τον εκπλήσσετε θετικά. Ο κόσμος πλέον αγοράζει εμπειρίες και όχι σκέτα προϊόντα – και για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να απλοποιείτε το σύνθετο».

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, η Vodafone βράβευσε τα καταστήματα της αλυσίδας λιανικής που έκαναν τη διαφορά και διακρίθηκαν το 2018 σε κατηγορίες όπως η παραγωγικότητα, η καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και το μεράκι, καθώς και ειδικούς της ομάδας Ready, μέσα από την απονομή των «Vodafone Oscars», τα οποία έκλεψαν τις εντυπώσεις.

Σχεδιάζοντας το κατάστημα του αύριο

Με αφορμή την επιτυχημένη διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου λιανικής αλυσίδας της Vodafone, ο διευθυντής λιανικών πωλήσεων της Vodafone Ελλάδας, κ. Αλμπέρτος Μπουρλάς δήλωσε: «Στην Vodafone είμαστε δεσμευμένοι στο να επενδύουμε στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας, των δεξιοτήτων τους και της τεχνογνωσίας τους γύρω από το ψηφιακό περιβάλλον, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Είμαστε τυχεροί που διαθέτουμε την καλύτερη ομάδα πωλήσεων στην Ελλάδα και επενδύουμε σε αυτήν με στόχο να παράσχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας. Πιστεύουμε στην αλυσίδα! Βασιζόμαστε πάνω της! Tα καλύτερα έρχονται!».

O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης, δήλωσε: «Κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία. Η αλυσίδα καταστημάτων Vodafone είναι ο βασικός πυλώνας μας στην αγορά και η αναπτυξιακή της πορεία ακολουθεί την σταθερά θετική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της Vodafone στην Ελλάδα.

Επενδύουμε στην αλυσίδα μας, με στόχο να συνεχίσουμε να διατηρούμε το καλύτερο δίκτυο καταστημάτων και την καλύτερη ομάδα πωλήσεων στην Ελλάδα. Με τη βοήθεια των συνεργατών μας, δημιουργούμε το κατάστημα του αύριο – ένα κατάστημα που θα λειτουργεί ψηφιακά και θα συμβάλει στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών στη λιανική αγορά».