Το "άνοιγμα" Φουρλή σε 150 εκατ. καταναλωτές

Το "άνοιγμα" Φουρλή σε 150 εκατ. καταναλωτές
Ο πρόεδρος του ομώνυμου ομίλου μετέτρεψε μέσα μια δεκαετία την επιχείρηση σε αμιγώς λιανεμπορική και επέκτεινε τη δραστηριότητα της σε 150 εκατομμύρια καταναλωτές, αφού πλέον δραστηριοποιείται σε 5 χώρες.

Μετά από μια τετραετία προσαρμογής στα νέα δεδομένα της ζήτησης στην Ελλάδα, φέτος παγίωσε την επιστροφή του ομίλου στην κερδοφορία, καθιστώντας την ΙΚΕΑ και τα Intersport, αλυσίδες με ηγετικά μερίδια.

Η επιχειρηματική σχέση που έχει αναπτύξει ο όμιλος Φουρλή με την ΙnterΙΚΕΑ αποτελεί μία από τις μοναδικές παγκοσμίως, καθώς ο ελληνικός όμιλος είναι ένας από τους 2-3 franchisees των Σουηδών διεθνώς και ο μοναδικός που στην ευθύνη του έχει τρεις αγορές.

Στα μελλοντικά σχέδια των δύο συνεργατών είναι δε η επέκταση σε νέες γεωγραφικές περιοχές, όπως οι μικρότερες αγορές των Βαλκανίων.

Μέσα στη χρονιά, ο όμιλος Φουρλή άντλησε επίσης κεφάλαια ύψους 40 εκατ.ευρώ «από μικρούς και μεγάλους» επενδυτές, προκειμένου να υποστηρίξει τα μελλοντικά του σχέδια ανάπτυξης, εγκαινιάζοντας μάλιστα τον νέο θεσμό έκδοσης εταιρικών ομολογιών, διαπραγματεύσιμων στη δευτερογενή αγορά του ελληνικού χρηματιστηρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ