Restart της Danone στην ελληνική αγορά

Restart της Danone στην ελληνική αγορά
Νέα αρχή στην Ελλάδα επιχειρεί να κάνει η Danone, η οποία παρά τις δυσκολίες εκτιμά πως υπάρχουν ευκαιρίες να αναπτύξει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Υψηλόβαθμό στέλεχος της εταιρείας που μίλησε στην Ημερισία εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της γαλλικής γαλακτοβιομηχανίας επί ελληνικού εδάφος, μετά και την ένταξη του ελληνικού παραρτήματος στην ομάδα που διοικεί την Ιταλία πριν από κάποιο διάστημα και τόνισε πως έμφαση θα δοθεί στην προώθηση του Activia, τη «ναυαρχίδα» της εταιρείας, το οποίο επαναλανσάρεται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Όσον αφορά στην πορεία των πωλήσεων, το ίδιο στέλεχος ανέφερε ότι αναμένεται να κλείσουν με πτώση περίπου 7%-8%, όσο περίπου υποχωρεί και η κατανάλωση γιαουρτιού στη χώρα.

Υπενθυμίζεται πως από το τέλος του 2014, η Danone Hellas στο πλαίσιο των αλλαγών στην οργανωτική δομή του γαλλικού ομίλου εντάχθηκε στον τομέα της ΝΑ Ευρώπης, με το κάθε υποστηρικτικό τμήμα (οικονομικό προσωπικού, Logistics, Planning, IT) καθώς και το μάρκετινγκ θα αποτελούν μέρος του ενιαίου τμήματος για όλη τη ΝΑ Ευρώπη, με εξαίρεση το τμήμα πωλήσεων που παρέμεινε ανεξάρτητο σε κάθε χώρα της περιοχής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ